Todellisuus on tarua ihmeellisempää

Me kaikki olemme lukeneet tarinoita tutusta pankinjohtajasta, joka muutti perheensä kanssa vuokralle. Jääkö maahan vielä pankinjohtajia, jotka eivät olisi perheineen muuttaneet vuokralle?
.....................
tuttu pankinjohtajaystäväni myi ja muutti perheensä kanssa vuokralle
Vuokralla.Parempi (18.5.2016)
.....................
Tuttu pankinjohtajaystävänikin myi omansa pois ja muutti perheensä kanssa vuokra-asuntoon.
Viksut päästelevät nyt kaasuja vuokra-asuntonsa
Vuokralla.Parempi (12.5.2016)
.....................
No minä ainakin luotan tutun pankinjohtajakaverini lausuntoon, jonka mukaan romahdus on jo alkanut, muttei näy vielä Q1-tilastoissa.
Hän myi asuntonsa pois ja muutti perheensä kanssa vuokralle. Ei tietenkään voi puhua asiasta asiakkaillensa joille yrittää vielä myydä lainoja.
Vuokralla.Parempi (15.4.2016)
.....................
Tuttu pankinjohtajakaverini paljasti, että kauppa on täysin seis. Hän myikin omansa jo viime vuoden puolella ja muutti perheensä kanssa edulliseen vuokra-asuntoon.
VaiNiinHöh (29.3.2016
.....................
Tuttu pankinjohtajaystäväni myi asuntonsa pois ja muutti perheensä kanssa vuokralle. Tämä on faktaa.
Rommaus (3.12.2015)
.....................
Itse myin omani pois ja tuttu pankinjohtajakaverinikin sanoi, että hyvin tehty myöntäen tehneensä samoin. Ei toki voi tästä julkisesti puhua.
Rommaus (27.11.2015)
.....................
Tuttu pankinjohtajakaverini säesti ja kertoi myyneensä omansa pois jo hyvissä ajoin.
Harssipöi (4.10.2015)
.....................
Tuttu välittäjäkaverini kertoi myyneeensä omansa pois jo viime syksynä ja tuhnuttelevansa perheen kanssa vuokralla. Samaa sanoo myös tuttu pankinjohtajaystävänikin.
OletMyöhässä (1.7.2015)
.....................
Nyt ajattelin vain maata vuokra-asuntoni hetekalla ja tuhnutella ihan rauhassa romahduksen yli. Tuttu pankinjohtajaystäväni teki saman, oli kuulemma yhdestoista hetki.
Romahduksen jälkeen ostan asunnon polkuhintaan ja upean Mersun pihaan. Viksu pärjää aina ja minä olen se viksu.
AjoissaMyynyt (20.4.2015)
.....................
Hamittaa puolestasi. Tuttu pankinjohtajaystävänikin sanoi, että nyt on kauppa aivan jäissä, ilmaa hinnoissa jopa -70% ja allekin
KunSuomiPutosPuusta (2.2.2015)
.....................
Juttelin kaljabaarissa tutun pankinjohtajakaverini kanssa. Hän kertoi myyneensä asuntonsa pois ja muuttaneensa perheensä kanssa vuokralle odottelemaan hintojen romahtamistsa
Odotellaan (17.1.2015)
.....................
Kävin viime sunnuntaina asuntonäytöillä. Jokaisessa asunnossa olimme välittäjän kanssa kahden. Yhteen asuntoon sentään erehtyi joku sunnuntaijuoppo, mutta hänkin oli erehtynyt osoitteesta.
Tuttu pankinjohtajaystäväni sanoikin, että nyt on odottelijan markkinat.
Näin se meni (22.8.2014)
.....................
Kyllä nyt lyödään kuplahinnalla ostanutta tuulipukua sellaisella lekalla, että velkaisen Golfin karvanopat vain heiluvat taustapeilissä!
Onneksi tuli itse myytyä ajoissa. Tuttu pankinjohtajaystäväni myi myös omansa pois, häneltä sain vihjeen, kapakassa lipsautti humalassa asiansa.
Romahdus (7.8.2014)
.....................
Tuttu pankinjohtajakaverinikin myi oman asuntonsa pois ja muutti vuokralle odottelemaan. Siitä voi päätellä, että saattaa olla kiire myydä itselläkin, ettei jää luuvitonen käteen.
Asiantuntija / HKI (30.7.2014)
.....................
Tuttu pankinjohtajaystäväni sanoikin myyneensä oman kämppänsä kuplahinnalla ja muuttaneensa vuokralle väliaikaisesti tuhnuttelemaan.
Minä tuhnuttelen nyt ihan rauhassa vuokralla ja ostan käteisellä vähän myöhemmin. Vien sitten vaimon viinerinleikkeelle Esson baariin - ja minä maksan.
Varoittaja-Venkula (12.5.2014)
.....................
Tällä kertaa romahdus on täyttä totta. Siksi myinkin juuri omani kiireesti, kun tuttu pankinjohtajakaverini varoitti asiasta ja vihjaisi lisävakuuksista.
Rommen (1.11.2014)
.....................
Tuttu pankinjohtajakaverini myi juuri asuntonsa ja siirtyi perheensä kanssa vuokralle.
Pankinjohtajan veli (18.12.2013)
.....................
Tuttu pankinjohtaja antoi itselleni vinkin ja nyt onkin asunto myyty ja siirrytty odottelulaidalle. Ostan asuntoni sitten takaisin romahdushinnalla, siihen asti asun ihan rauhassa vuokralla.
Myyty, odotellaan (13.12.2013)
.....................
Viksu tuhnuttelee kalliiden kupla-aikojen yli ja ostaa pilkkahinnalla vaikkapa pakkohuutokaupasta sitten aikanaan..
Tuttu pankinjohtaja kertoi myyneensä oman asuntonsa pois ja siirtyneensä myös vuokralle odottelemaan. Hän kertoi välittäjien olevan paniikissa ja etsivänsä mitä tahansa muita töitä.
Romahdus (13.7.2013)
.....................
Tuttu pankinjohtaja myi juuri omansa ja muutti vuokralle odottamaan.
Samaa mieltä (3.7.2013)
.....................
Juttelin pankinjohtajakaverini sekä lkv-tuttuni kanssa hinnoista. Ovat kuulemma romahtamaan päin ja pankinjohtaja myi juuri asuntonsa ja siirtyi vuokralle odottelemaan.
Myyty, odotellaan (12.3.2012)

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
        Maailman menoa
        353
        14869
      2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
        Nurmijärvi
        257
        5903
      3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
        Ikävä
        11
        3418
      4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
        Ikävä
        191
        2526
      5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
        Ikävä
        137
        2179
      6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
        Ikävä
        14
        2042
      7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
        Ikävä
        109
        1563
      8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
        Ikävä
        48
        1349
      9. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
        Ikävä
        241
        1186
      10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
        Ikävä
        89
        1160
      Aihe