Täällä Suoli24Kotka foorumimille on aikanaan syötetty "valvoja", luotsiksi nimetty Filibendula etunimeltään Suvi (x PS. Lehvoslaiset.nyk) , perussuomalainen.
Voisitko Arto ( X . SMP, PS ) keroa foorumilla totuuden PS syöttämästä valvojasta. kun nykyäänkin olet huolestunut foorumin valvonnasta ja kommenteista.Avoimena asioista kirjoittajana (Nimimerkkien takaa, puskista tunnistettavana "poliitikkona " )
Riistääkkö muut kommenntit sanananvapauttasi, vastatessaaan esittämiisi olettamuuksiisi johon yrität viitata?
Voisit myös kertoa touuden, silloisena PS sisäpiiriläisenä, miksi PS Kotka syötti Suoli24Kotkafoorumille omama valvojan ( Suvi) , joka meni mediassa läpi. Kerroppa nyt totuus PS politikoinnista, potkut saaneena. Ei sulla enää ole mitään menetettävää ole, kuten ei kotkapersuillakaan.
PS. Loikkari Vesalle ja Suville terveisiä sieltä............................ samassa yhteydessä, populistiset luuserit.
Palstan palstan valvoja Hirvonen
8
73
Vastaukset
- PyyheKehään
Arska peli on jo pelattu. Musta Pekka kourassanne.
- Koijari-nro.1
Katkera potkut saanut muurari syöttää palstalle narsupaskaa.
- hälyttävää
Hakeudu jnarssu hoitoon.
- EntinenÄänestjä
Tulihan se sieltä taas heti sat sat saa, mutta
Ei vaan saa vastausta ketkä olivat aloitteen tekijät J. kierola vai Jarssu, muitakin vaihtoehtja on. Kerronko lisää?Tule myöhemmin jos Hirvonen ei ole rehelinen? Chat chat tuleeko rehellinen vastaus?
Olet Arska sieltä Hevosmiesten Tiedotustoimistosta, tiedotus velvollinen. Kanna vastuusi "poliitikkona" äänestäjillesi. - FooruminLukenut
Arskan taustoista löytyy kyllä Suomi24 perussuomalaiset foorumilta nimen perustella.
Luikuri, mikä luikuri kun käy tarpeeksi läpi.
Selkään puukottajaksikin mainittu, "politiikko". - FoorumeiltLöytnyt
Selkään puukotaja poliitiklko?
- MeripäiväWonte
Etana pöytiin piti päästä, mutta housut hukkui.
- MERSUvaan
Joo mutku Hhenkka mulle sano. Henkka on nyt mulla vaan Henkka , kun miä kymiläinen oon ja tunnen henkan. miä oon kaupunkinh.................
Miä muuten tunnen HENKAN , Uskokaat kymimiläiset TUNNEN TuNNEN
Ei Kyll huali pöytii . haluaidsinkii kovastkii. oon kumin miähiää.................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110885- 408157
- 1235211
- 1433626
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776