Palstan palstan valvoja Hirvonen

J.Kierolallekin

Täällä Suoli24Kotka foorumimille on aikanaan syötetty "valvoja", luotsiksi nimetty Filibendula etunimeltään Suvi (x PS. Lehvoslaiset.nyk) , perussuomalainen.

Voisitko Arto ( X . SMP, PS ) keroa foorumilla totuuden PS syöttämästä valvojasta. kun nykyäänkin olet huolestunut foorumin valvonnasta ja kommenteista.Avoimena asioista kirjoittajana (Nimimerkkien takaa, puskista tunnistettavana "poliitikkona " )

Riistääkkö muut kommenntit sanananvapauttasi, vastatessaaan esittämiisi olettamuuksiisi johon yrität viitata?

Voisit myös kertoa touuden, silloisena PS sisäpiiriläisenä, miksi PS Kotka syötti Suoli24Kotkafoorumille omama valvojan ( Suvi) , joka meni mediassa läpi. Kerroppa nyt totuus PS politikoinnista, potkut saaneena. Ei sulla enää ole mitään menetettävää ole, kuten ei kotkapersuillakaan.

PS. Loikkari Vesalle ja Suville terveisiä sieltä............................ samassa yhteydessä, populistiset luuserit.

8

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PyyheKehään

Arska peli on jo pelattu. Musta Pekka kourassanne.

• Koijari-nro.1

Katkera potkut saanut muurari syöttää palstalle narsupaskaa.

• hälyttävää

Hakeudu jnarssu hoitoon.

• EntinenÄänestjä

Tulihan se sieltä taas heti sat sat saa, mutta

Ei vaan saa vastausta ketkä olivat aloitteen tekijät J. kierola vai Jarssu, muitakin vaihtoehtja on. Kerronko lisää?Tule myöhemmin jos Hirvonen ei ole rehelinen? Chat chat tuleeko rehellinen vastaus?
      Olet Arska sieltä Hevosmiesten Tiedotustoimistosta, tiedotus velvollinen. Kanna vastuusi "poliitikkona" äänestäjillesi.

• FooruminLukenut

Arskan taustoista löytyy kyllä Suomi24 perussuomalaiset foorumilta nimen perustella.
      Luikuri, mikä luikuri kun käy tarpeeksi läpi.
      Selkään puukottajaksikin mainittu, "politiikko".

• FoorumeiltLöytnyt

Selkään puukotaja poliitiklko?

• MeripäiväWonte

Etana pöytiin piti päästä, mutta housut hukkui.

• MERSUvaan

Joo mutku Hhenkka mulle sano. Henkka on nyt mulla vaan Henkka , kun miä kymiläinen oon ja tunnen henkan. miä oon kaupunkinh.................
        Miä muuten tunnen HENKAN , Uskokaat kymimiläiset TUNNEN TuNNEN
        Ei Kyll huali pöytii . haluaidsinkii kovastkii. oon kumin miähiää.................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10885
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8157
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5211
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3626
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3548
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3504
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3147
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2499
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2001
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1776
    Aihe