Olen 23 vuotias nainen, ja sairastanut bediä noin kahden vuoden ajan. Kuluneen vuoden aikana syöminen on kuitenkin karannut aina vain enemmän ja enemmän lapasesta, ja kaipailisin juttuseuraa ja arjen tsempparia sähköpostin välityksellä.
Olen normaalipainoinen, ja rakastan liikkumista: muiden silmissä elänkin täydellistä fitnesselämääni: terveellistä ruokaa, lenkkeilyä ja tavoitteellista kuntosaliharrastusta. Kuplan sisällä on kuitenkin kaikkea muuta kuin täydellistä, ja kärsin hallitsemattomista ahmimiskohtauksista.
Juttuseuraa
7
469
Vastaukset
- syödäkkövaikoei
Laitatko sähköpostiosoitteesi? Olen itse 27v ja sairastanut vuoden.
- syödäkkövaikoei
Kerrompa miten olen syönyt viimeaikoina. Söin 5 päivää rahkaa ja kasvissosekeittoa, mutta nyt olen ahminut 2 viikkoa järkyttäviä määriä moskaa. Pystyn syömään purkillisen jäätelöä ja jättipizzan jne kerralla. Mittani ovat 169/50, ennen ahmimisputkea 47. Tätä ei ymmärrä kyllä kukaan muu kuin toinen sairastunut. Joten tsemppiä! :)
- Disgustingthing
haha ite oon 164/61... en tiiä enää mitä pitäis tehä, syön vaa ja sit syön viel vähä lisää mut en haluu kertoo kenellekkään koska mua hävettää tää niin paljon...
- Kotiakasvamaan
169/50 eli pituus/paino. ja täällä huutelet menemään kun tuli nyt vähän ahmittua? Jos näin on, niin ei jumalauta..
- syödäkkövaikoei
Tässä minun ahmimishäiriössäni ei olekkaan kyse painosta. Enemmänkin se kamala olo mikä siitä seuraa kun ahmii. Ja vatsavaivat :/
- tsemiä
itse olen bediä sairastanut melkein 30vuotta. ainoa kerta elämässä kun olen sen hallintaan saanut oli kun söin nutrilettä noin kaks vuotta. sillon tiesin aina mitä söin ja ajatus ruoasta hälveni. en usko, että ikinä selviän tästä ja siihen eivät psykiatritkaan ole ratkaisua löytäneet, kahteen eri otteeseen olen asiasta puhunut psykiatreille.
- 5555556
Oletko jo kokeillut terapiaa yhdistettynä fluoksetiini-lääkitykseen? Terapiamuotoja on niin monenlaisia.
Pitää yrittää löytää jotain kautta elämässä asia, joka saa aikaan aivopesun ja sitä kautta elämänmuutoksen. Etsiä asioita elämään, jotka vievät mielenkiintoa muualle ruuasta ; innostua jostain asiasta, johon uppoutua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3248968Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat835528Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3225005SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden703470Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä32922Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal532305Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42282Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72198- 1132166
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja402073