Juttuseuraa

apuatarvitsevana

Olen 23 vuotias nainen, ja sairastanut bediä noin kahden vuoden ajan. Kuluneen vuoden aikana syöminen on kuitenkin karannut aina vain enemmän ja enemmän lapasesta, ja kaipailisin juttuseuraa ja arjen tsempparia sähköpostin välityksellä.

Olen normaalipainoinen, ja rakastan liikkumista: muiden silmissä elänkin täydellistä fitnesselämääni: terveellistä ruokaa, lenkkeilyä ja tavoitteellista kuntosaliharrastusta. Kuplan sisällä on kuitenkin kaikkea muuta kuin täydellistä, ja kärsin hallitsemattomista ahmimiskohtauksista.

7

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syödäkkövaikoei

Laitatko sähköpostiosoitteesi? Olen itse 27v ja sairastanut vuoden.

• syödäkkövaikoei

Kerrompa miten olen syönyt viimeaikoina. Söin 5 päivää rahkaa ja kasvissosekeittoa, mutta nyt olen ahminut 2 viikkoa järkyttäviä määriä moskaa. Pystyn syömään purkillisen jäätelöä ja jättipizzan jne kerralla. Mittani ovat 169/50, ennen ahmimisputkea 47. Tätä ei ymmärrä kyllä kukaan muu kuin toinen sairastunut. Joten tsemppiä! :)

• Disgustingthing

haha ite oon 164/61... en tiiä enää mitä pitäis tehä, syön vaa ja sit syön viel vähä lisää mut en haluu kertoo kenellekkään koska mua hävettää tää niin paljon...

• Kotiakasvamaan

169/50 eli pituus/paino. ja täällä huutelet menemään kun tuli nyt vähän ahmittua? Jos näin on, niin ei jumalauta..

• syödäkkövaikoei

Tässä minun ahmimishäiriössäni ei olekkaan kyse painosta. Enemmänkin se kamala olo mikä siitä seuraa kun ahmii. Ja vatsavaivat :/

• tsemiä

itse olen bediä sairastanut melkein 30vuotta. ainoa kerta elämässä kun olen sen hallintaan saanut oli kun söin nutrilettä noin kaks vuotta. sillon tiesin aina mitä söin ja ajatus ruoasta hälveni. en usko, että ikinä selviän tästä ja siihen eivät psykiatritkaan ole ratkaisua löytäneet, kahteen eri otteeseen olen asiasta puhunut psykiatreille.

• 5555556

Oletko jo kokeillut terapiaa yhdistettynä fluoksetiini-lääkitykseen? Terapiamuotoja on niin monenlaisia.

Pitää yrittää löytää jotain kautta elämässä asia, joka saa aikaan aivopesun ja sitä kautta elämänmuutoksen. Etsiä asioita elämään, jotka vievät mielenkiintoa muualle ruuasta ; innostua jostain asiasta, johon uppoutua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      242
      3238
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      129
      2321
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      15
      1825
    4. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      221
      1795
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      315
      1652
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1334
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      54
      1309
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1090
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      97
      1045
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      59
      1027
    Aihe