Toivoisin löytäväni vaihtoehtoja rintaliiveille. Kuppikokoni on D, joten koen että kaarituettomat liivit eivät kannattele tarpeeksi. Ihoani on alkanut ärsyttää tosi paljon noiden tukien metalli, enkä ole varma onko pitkässä juoksussa terveellistä estää lymfakierto niillä muutenkaan. Minua kiinnostaisi kokeilla, kuinka rinnat saa tuettua esim. jollain pitkällä kapealla liinalla. Etsin Googlesta juttuja aiheesta, mutta en osannut ilmeisesti hakea oikealla hakusanalla. Kun kirjoitin "how to bind breast, löysin vain vinkkejä rintamuksen litistämiseen. Tätä en kuitenkaan toivo, vaan vinkkejä kuinka saisin kankaasta/ liinasta muotoiltua itselleni kauniin ja naisellisen "rintavarustuksen". Entä mikä materiaali olisi tähän turvallista? Leikata itse lakanasta?
Rintaliivit hiertävät
Mother77
0
208
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385