Rintaliivit hiertävät

Mother77

Toivoisin löytäväni vaihtoehtoja rintaliiveille. Kuppikokoni on D, joten koen että kaarituettomat liivit eivät kannattele tarpeeksi. Ihoani on alkanut ärsyttää tosi paljon noiden tukien metalli, enkä ole varma onko pitkässä juoksussa terveellistä estää lymfakierto niillä muutenkaan. Minua kiinnostaisi kokeilla, kuinka rinnat saa tuettua esim. jollain pitkällä kapealla liinalla. Etsin Googlesta juttuja aiheesta, mutta en osannut ilmeisesti hakea oikealla hakusanalla. Kun kirjoitin "how to bind breast, löysin vain vinkkejä rintamuksen litistämiseen. Tätä en kuitenkaan toivo, vaan vinkkejä kuinka saisin kankaasta/ liinasta muotoiltua itselleni kauniin ja naisellisen "rintavarustuksen". Entä mikä materiaali olisi tähän turvallista? Leikata itse lakanasta?

0

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
        Maailman menoa
        488
        1845
      2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
        Maailman menoa
        378
        1567
      3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
        Ikävä
        64
        1368
      4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
        Suomalaiset julkkikset
        18
        1357
      5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
        Ikävä
        110
        958
      6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
        Ikävä
        51
        909
      7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
        Jämsä
        19
        906
      8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
        Kuhmo
        15
        761
      9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
        Ikävä
        65
        756
      10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
        Eläke
        10
        751
      Aihe