Naapuri kuulemma lähti viikoksi mökilleen. Hän on koetellut hermojani viime aikoina mm. huudattamalla autonromuaan pitkin päivää pihallaan, sen lisäksi hän on pudotellut roskia pihamme eteen. Ajattelin kostoksi käydä ulostamassa hänen savupiippuunsa. Mitä mieltä olette?
Paskat savupiippuun
12
94
Vastaukset
- Anonyymi
no mitäs mieltä???
- Anonyymi
ajatus on hyvä. pää assia on kuitenkii ettet ylpyrään kaki. se ei oo mukava jos ylpyrässä rinnatusten ajellessa mänöö nissanin pyörät kakkaan. nyrkki sääntönä voisin sanoa onkelmaasi neuvon. parempi kakki naapurin hormissa kuin liikenneylpyrässä
- Anonyymi
Anna palaa vaan. Häiriköt eivät ikinä opi käyttäytymään. Pieni kurinpalautus on paikallaan silloin tällöin. Paskapaketti olis kans kiva ylläri ko urpolle.
Muista wc paperi.
- Anonyymi
Sattuukohan tämä autonromu olemaan kakkarenkainen nissani?
Hyvältä kuulostaa. Ikaalisissa ulostetaan takseihin.
- Anonyymi
HYVÄ juttu . Mutta kuinka sieltä saavat taksin paikalle saman vuorokauden aikana? Vai onko sillä enää sittemmin tarvettakaan?
- Anonyymi
Mielisairashan sinä olet - sitä mieltä.
- Anonyymi
Monivammainen kansa!
- Anonyymi
Mukava juttu!
- Anonyymi
Vähän kummallisia piirteitä.
- Anonyymi
Hyvä idea
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329