Brendan Shanahan ja Keith Tkachuk tulossa kärppiin!! Tämä on vain huhu. Ens kaudelle kärppiin: (nämäkin ovat huhuja) Jarkko immonen ja Hannes hyvönen
Huhu
5
772
Vastaukset
Ensinnäkin, huhut ovat huhuja, yleensä täysin tuulesta temmattuja vailla mitään realistista pohjaa. Niin epäilen näidenkin nimien kanssa olevan.
Mikä sitten on mielenkiintoista? Shanahania on huhuiltu Ouluun jo jonkin aikaa ja aina nimi tuntuu esille putkahtavan. Onko kyseessä jonkun innokkaan kannattajan toiveajattelua ääneen vai olisiko sittenkin huhussa perää. Tkachuk onkin täysin uusi nimi huhuissa.
Immosen ja Hyvösen ensi kauden pestit ovat mahdollisia. Hyvösellä on omat kannattajansa Oulussa ja voi olla, että seurajohto fanien iloksi hänet värvää.
Aina kun ajatellaan ja leikitään ajatuksella ketä tulee, niin lienee syytä miettiä kenen tilalle he tulevat. Onko siis Somervuori, Sihvonen ja kenties Palsolakin tulilinjalla?- kÄrPäToNbEsT!
...vielä timo jutila
- madameRosmerta
vuojen vitsi
- Wilkki
Hyvä vitsi.
- ????
En mä muuten Immosta Kärppiin haluais mutta oishan se kiva nähä Jyp-fanien tilitystä kuinka Kärpät jälleen vei meijän miehen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221