Ei mitään järkeä mennä baariin Helsingissä.

Tapsapallomerestä

Ei todellakaan mitään järkeä mennä Baariin tai illanviettoon Helsingissä.
Niille jotka pystyvät ajoittaamaan ryyppäämistä ja alkoholinkäyttöä.
Nille resupeperseille, jotka eivät pysty ajoittamaan ja eivät kykene opiskelemaan
edes sen vertaa englantia... niin turha edes vastata tähän aloitukseen.

Viisas raha tietekin toimii viisaasti ja hallitsee oman taloutensa.
Kirjoitan tätä täältä Budapestistä ja olen itse havinnut, että ei perhana voi olla
päivääkään kuulematta suomenkieltä.

No monet ovat niin kuin minä ajatelleet taloudellisesti ja viettävät baari-iltansa Budapestissä. Iso-tuoppi olutta lähteee alle 1 euroa ja ruoka monesta katukeittiöstä maksaa noin 2 - 4 euroa.

Taksit on tietenkin halvempia. Mutta huomasin, että sporat ja metrot ja bussit liikenöivät aika myöhään ja ostettuasi 72 tunnin matkakortin noin 12 euron hintaan, niin ei todellakaan jää paljon päivälle matkakustannuksia ja myös hop on hop off bussit on käteviä päästä nähtävyyksiin ja paikkoihin... hintaan 7000 forinttia eli noin 21 euroa 2 vuorokautta ja siihen kuuluu olut ja jokiristeilyt 2 kpl:tta ja Gulassikeitto.


Arvatkaappa kolme kertaa, kummin olet unohtaut arkihuolet samaan rahaan Helsingissä vai samaan rahaan Budapestissä. Siis Helsingissä yksi ilta.

No se rahallinen hyöty: Tietenkin voit syödä ja juoda halvasti ja hyvin ja voit ostaa
merkkivaatteita todella edullisesti esim. Premier out letistä.
Tuot vielä tupakkaa ja halpaa konjakkia ja muita virvokkeita Heinemanin tax free myymälästä lentokentältä tupakan ja viinan tietenkin voit myydä tuttaville ja niille
resuperseille.
Täytyy muistaa kommunistisen suomen tullin tuontirajoitukset eli vain yksi kartonki tupakkaa ja kolme litraa väkeviä alle yli 24 tuntia kestäviltä matkoilta Euroopasta.

Niistä Lentoturha ja poliisin työpäivä ohjelmista ja maan johtajien suurista saavutuksista voi lukea ja jutella sitten siellä paikalisessa ravintolassa ja jutella ihmisten kanssa ulkomaalaisista vaaroista.

Ensikertalaisille, jotka ovat ryhtyneet epäilemään poliittista hallintoa ja tahtovat tulla tänne katsomaan onko se totta.
Niin hyvänä taloudellisena vinkkinä ei kannata vaihtaa rahaa unkarin forinteiksi Nordeassa vaikka ne sanoo sen olevan kuinka turvallista vaan, se on ehkä vähän kallista.

Norwegia on myös ihan oiva lentoyhtiö ja lentänyt tänne Budapestiin ei niin turvalliseen hintaan kuin Finnair. Mutta kyllä se on ajallaan jo monta vuotta tänne tullut. Hinta oliko halvimmillaan 35,- euroa suunta.
Niin se taksi siellä taitaa maksaa enemmän kuin lento Budapestiin.
Yöitä hotellista saa 10 - 30 euron hintaan aamiaisilla.

Lopuksi sanon, että viikko matkoilla vastaa varmasti kuukauden opiskelua ja tietomäärää koulussa. JOO oli pitkätukkaisia lentokonessa mennessä.

4

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettäsilleen

      Eiks noi samat vinkit ole täällä jo 300 kertaan kerrottu?

      • KunKysyit

        Ei ehkä näin että mielessä on vain raha, raha, raha.


    • Tapsaonperseaukinen

      Ihan perseaukisen tarinointia kun pitää laskea mihin rahat riittää. Mene Tapsa töihin niin ei tarvitse kelarahoilla kitkuttaa.

      • Tapsapallomerestä

        Arvasin, että virkamies mulkku on tullut palstalle.
        Mä en kuule sun hallintoon perusta paskaakaan.
        Tänään olikin sopivasti maanantai.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe