ELISAN LANKAPUHELIMET EILISESTÄ ALKAEN MYKKINÄ !

TIEDOTUSPÄTKI

Elisan lankapuhelimet ainakin Raahessa olleet mykkinä eilisestä alkaen.
Tiedotusta ei ole kuin nettisivulla mutta sekin epäselvää milloin puhelimet
aukeavat.. ELISA kyllä nostaa kuukausimaksujen hintoja jatkuvasti, yrittäneekö päästä
tällä tavoin lankapuhelimista eroon. Toivottavasti Elisa korvaa asiakkailleen tämän
katkon ja hyvittää laskussa.
Monella vanhuksella lankapuhelin on ainoa puhelin ja yhteys ulkomaailmaan ja jos
ei tästä tiedotetakaan niin kovin ovat ihmeissään.

8

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onvai

Empä oo huomannu eilen enkä tänään. Ehkä mun puhelut on menneet/tulleet tuurilla läpi...

• PIRISEEKÖ

ei pelannut eilen eikä tänään

• valde.pukki

Maksa puhelinlaskus.

• kallstuihuononikaikki

..kysykää raahen viisaalta tai osuuskunna hallinnon edustajilta, ne tietää miksi palvelut on tuollaisia..

• mobiilikatonmaalausstop

Tässäpä mielenkiintoista faktaa linkin takaa.
      Ei siitä tosiaan ole kauan kun sähköstä (siitä jota tulee töpselistä) oli tulollaan pulaa ja suunnitelmissa oli rajoittaa sen käyttöä niin että olisi ollut vuorotus milloin voi keitellä pottuja, lämmittää kiuas tai lukea lamppujen valossa..ihan totta, olisi voitu katkoa virtaa jos ei myllyjen tuottama teho riitä..johon säätelyyn on valmiudet jo rakennettu..ns. etämittauksen yhteydessä
      Vastaavaa on odotettavissa mobiilidatankin käytön ja riittävän jatkuvan datan saannin kanssa..liikakäytöstä joudutaan maksamaan lisää (vrt soneran palvelusopimuksen kärpäsenpaskankokoisilla kirjoitetut ehdot)

http://kuitu.jarvikyla.eu/

• kuidussakulkeekuso

Tuohan oli ihan konkreettista asiaa.
      Raahessa itkee yksi minivogue lypsäjä että huonosti menee kun eivät maksa eu-tukia ajallaan..johtuu siitä ettei ole anomukset menneet ajallaan joka taas on aiheutunut arkkukarin rahapuhelinkioskin purkamisesta jota ei enää kukaan käyttänyt. Oli lahonnut paikalleen vaikka suurella mediahuomiolla aikoinaan se hallintopapan esityksestä sinne 8-tien varteen piti pystyttää.. näin se maailma potkii jälkikäteen peffalle luusereita kun ei ole omia mielipiteitä vaan vain joojoo-menttaliteetti...myy valion ja osuuspankin osuudet niin saat "rahaa"..tai odota sieltä ja ppo:sta isoja korkoja..ja se kestää..taitaa koiranputki kasvaa nokan päällä ennenkuin aletaan rikastumaan.
      Ei muuta kuin kantturat autoon ja uusia vogueita hatun alle ottamaan

• Opastaja__
      • oikeatneuvot

Opastaja antaa ihan vääriä tietoja : Todellisuutta on ettei se varmaan osaa edes käyttää perinteistä puhelinta

..miten liität siihen turvapuhelimen.. ja joku tarvii vielä telefaxiakin..

kerro.kerro..

Lankapuhelinta ei kannata myydä kun huijaavat samalla ne osuudet jäseniltä pilkkahintaan. Eivät oánna kuin 120 e ja niiden arvo on 1240 €

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5214
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2879
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2581
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1959
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1747
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1445
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1418
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe