vaikka olen ylipainoinen?
16/166cm/89.5kg
eli siis noin reilun kolmen kuukauden ajan olen oksentanut 2-20kertaa viikossa. saan ahmimiskohtauksia jonka jälkeen oksennan. joskus oksennan jopa pelkästään light-limsan jälkeen tai salaatin. painoni on laskenut 93kilosta 89.5kiloon tämän kolmen kuukauden aikana, välillä käynyt jopa 85.5kilossa mutta tällä hetkellä turvotusta.
eli kysymys kuuluu; voinko olla bulimikko vaikken ole normaalipainoinen?
voinko olla bulimikko?
voikomullaollabulimia
4
136
Vastaukset
- micromikko
Kannattaa jatkaa oksentelua edelleenkin. Se poistaa liian rasvan elimistöstä. Huomaat ennenpitkää olevasi anorikko.
- olensairaslapsi
Kyl se siltä vähän kuulostaa :/ puhu tuosta jollekkin aikuselle, vaikka äitille tai koulun terkkarille. Laihduta mielummin terveellisellä ruokavaliolla ja monipuolisella liikunnalla, oksentelu ei laihduta koska ruoasta on kerenny jo imeytyä kaikki kalorit. Voimia sisko <3
- Mitäsäajatteletläski
Bulimikot on usein ylipainosii???
- mitähänvittua
No jos se ruoka äkistetään väärästä paikasta ulos niin kaippa sä olet sairas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399