Onhan melkosen perseelleen menny lopen vuokratalojen toiminta,huoltomies tulee pihaan ja vetää röökin,ja hörppää kupista kahvia,ja lähtee meneen,taviis varmaan tehdäkkin jotain mistä maksetaan
huoltoyhtiön toiminta
17
419
Vastaukset
- kattokaapeiliin
totes toivottomaks antaa olla sotkette enemmän kun mies kerkii vuoron aikana siivoon
- luu-5.P
työttömillä on aikaa kytätä kun toistet tekee hommia. Hanki joku muu hupi. Mee vaikka itse töihin ja maksa itse vuokrasi!
- pahapaikka
lie vuokran maksu myöhässä kun roskista asiaa tekee
- uraurkenee
kysyppä jos pääsisit vaikka ite omia oksennuksiasi siivoomaan
- liekköoutoa
tais "joutua" töihin kun ei enään valittele
- memaksetaan
se on sossun maksamalla kylpylä lomalla "kuntoutusta"
- Zagre
Eniten huvittaa kun nää huoltoyhtiö Ghostbustersit tulee pärisemään pihalle, jo silloin kun ensimmäiset lehdet tippuu maahan. Maailma lienee aika valmis kun yksittäistä lehteä lähdetään puhaltelemaan.
- memaksetaan
ai sä pääsit jo kuntoutuksesta. niiden täytyy poistaa lehdet kun sä muuten valittasit niistä. sun kaltasten takia vuokrat on niin korkeita mutta eihän se sua sossun elättiä koske
- teeihanite
mensit itsekkin töihin. ookko koskaan ees kokeillu
- kukahanmaksaa
taas olis siivottavaa valittaja tuli eilen taksilla kotiin ja hirvee mesoominen pihalla taksin kanssa . auto lähti mut pelle oksensi loputkin keskelle pihaa.kyllä yhteiskunta maksaa kaikki örvellykset
- Kznskxnfo
Mikään ei ole niin kivaa, kun aamuseitsemältä ajaa kerrostalon pihaan ja käynnistää lehtipuhallin. Viiden minuutin päästä sitä voikin lähteä nesteelle hörppäämään hyvin ansaitut aamukaffeet.
- mullemuutmaksaa
lain sallima tauko pakko painaa kun sinun kaltaisesi valittavat . aamulla oli pihalla lehtiä
- dfhfdhfd
Yhdyn mielipiteisiin että aivan liian aikaisin aloittavat kovaääniset työt. Lehtipuhaltimet käy ennen seitsemää.
- työaikaa
pakko siivota lehdet kun valittajalla oli työkkäri päivä. sosiaali pummi olis "vaikka kaatunut" muutamaan lehteen. käsitäkkö ollenkaan mitä sana työ tarkoittaa
- mullemulle-
voi vittu mä jouruin herään 9 aikaan aamul kun noi auras lunta. tää on jo ihan mahrotonta. mä vaarin hiljasuutta kun sossu maksaa mun vuokrankii
- mullemulle-
kamalaa on kunnan elätillä
- Tekemällä_oppii
Hyvin meillä ainakin hommat hoitaa. Mukavaa rentoa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875