Onhan melkosen perseelleen menny lopen vuokratalojen toiminta,huoltomies tulee pihaan ja vetää röökin,ja hörppää kupista kahvia,ja lähtee meneen,taviis varmaan tehdäkkin jotain mistä maksetaan
huoltoyhtiön toiminta
17
512
Vastaukset
- kattokaapeiliin
totes toivottomaks antaa olla sotkette enemmän kun mies kerkii vuoron aikana siivoon
- luu-5.P
työttömillä on aikaa kytätä kun toistet tekee hommia. Hanki joku muu hupi. Mee vaikka itse töihin ja maksa itse vuokrasi!
- pahapaikka
lie vuokran maksu myöhässä kun roskista asiaa tekee
- uraurkenee
kysyppä jos pääsisit vaikka ite omia oksennuksiasi siivoomaan
- liekköoutoa
tais "joutua" töihin kun ei enään valittele
- memaksetaan
se on sossun maksamalla kylpylä lomalla "kuntoutusta"
- Zagre
Eniten huvittaa kun nää huoltoyhtiö Ghostbustersit tulee pärisemään pihalle, jo silloin kun ensimmäiset lehdet tippuu maahan. Maailma lienee aika valmis kun yksittäistä lehteä lähdetään puhaltelemaan.
- memaksetaan
ai sä pääsit jo kuntoutuksesta. niiden täytyy poistaa lehdet kun sä muuten valittasit niistä. sun kaltasten takia vuokrat on niin korkeita mutta eihän se sua sossun elättiä koske
- teeihanite
mensit itsekkin töihin. ookko koskaan ees kokeillu
- kukahanmaksaa
taas olis siivottavaa valittaja tuli eilen taksilla kotiin ja hirvee mesoominen pihalla taksin kanssa . auto lähti mut pelle oksensi loputkin keskelle pihaa.kyllä yhteiskunta maksaa kaikki örvellykset
- Kznskxnfo
Mikään ei ole niin kivaa, kun aamuseitsemältä ajaa kerrostalon pihaan ja käynnistää lehtipuhallin. Viiden minuutin päästä sitä voikin lähteä nesteelle hörppäämään hyvin ansaitut aamukaffeet.
- mullemuutmaksaa
lain sallima tauko pakko painaa kun sinun kaltaisesi valittavat . aamulla oli pihalla lehtiä
- dfhfdhfd
Yhdyn mielipiteisiin että aivan liian aikaisin aloittavat kovaääniset työt. Lehtipuhaltimet käy ennen seitsemää.
- työaikaa
pakko siivota lehdet kun valittajalla oli työkkäri päivä. sosiaali pummi olis "vaikka kaatunut" muutamaan lehteen. käsitäkkö ollenkaan mitä sana työ tarkoittaa
- mullemulle-
voi vittu mä jouruin herään 9 aikaan aamul kun noi auras lunta. tää on jo ihan mahrotonta. mä vaarin hiljasuutta kun sossu maksaa mun vuokrankii
- mullemulle-
kamalaa on kunnan elätillä
- Tekemällä_oppii
Hyvin meillä ainakin hommat hoitaa. Mukavaa rentoa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3584265Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1413728KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti862584Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92421Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112234Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511907- 1191808
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181798Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241409Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551095