Onhan melkosen perseelleen menny lopen vuokratalojen toiminta,huoltomies tulee pihaan ja vetää röökin,ja hörppää kupista kahvia,ja lähtee meneen,taviis varmaan tehdäkkin jotain mistä maksetaan
huoltoyhtiön toiminta
17
443
Vastaukset
- kattokaapeiliin
totes toivottomaks antaa olla sotkette enemmän kun mies kerkii vuoron aikana siivoon
- luu-5.P
työttömillä on aikaa kytätä kun toistet tekee hommia. Hanki joku muu hupi. Mee vaikka itse töihin ja maksa itse vuokrasi!
- pahapaikka
lie vuokran maksu myöhässä kun roskista asiaa tekee
- uraurkenee
kysyppä jos pääsisit vaikka ite omia oksennuksiasi siivoomaan
- liekköoutoa
tais "joutua" töihin kun ei enään valittele
- memaksetaan
se on sossun maksamalla kylpylä lomalla "kuntoutusta"
- Zagre
Eniten huvittaa kun nää huoltoyhtiö Ghostbustersit tulee pärisemään pihalle, jo silloin kun ensimmäiset lehdet tippuu maahan. Maailma lienee aika valmis kun yksittäistä lehteä lähdetään puhaltelemaan.
- memaksetaan
ai sä pääsit jo kuntoutuksesta. niiden täytyy poistaa lehdet kun sä muuten valittasit niistä. sun kaltasten takia vuokrat on niin korkeita mutta eihän se sua sossun elättiä koske
- teeihanite
mensit itsekkin töihin. ookko koskaan ees kokeillu
- kukahanmaksaa
taas olis siivottavaa valittaja tuli eilen taksilla kotiin ja hirvee mesoominen pihalla taksin kanssa . auto lähti mut pelle oksensi loputkin keskelle pihaa.kyllä yhteiskunta maksaa kaikki örvellykset
- Kznskxnfo
Mikään ei ole niin kivaa, kun aamuseitsemältä ajaa kerrostalon pihaan ja käynnistää lehtipuhallin. Viiden minuutin päästä sitä voikin lähteä nesteelle hörppäämään hyvin ansaitut aamukaffeet.
- mullemuutmaksaa
lain sallima tauko pakko painaa kun sinun kaltaisesi valittavat . aamulla oli pihalla lehtiä
- dfhfdhfd
Yhdyn mielipiteisiin että aivan liian aikaisin aloittavat kovaääniset työt. Lehtipuhaltimet käy ennen seitsemää.
- työaikaa
pakko siivota lehdet kun valittajalla oli työkkäri päivä. sosiaali pummi olis "vaikka kaatunut" muutamaan lehteen. käsitäkkö ollenkaan mitä sana työ tarkoittaa
- mullemulle-
voi vittu mä jouruin herään 9 aikaan aamul kun noi auras lunta. tää on jo ihan mahrotonta. mä vaarin hiljasuutta kun sossu maksaa mun vuokrankii
- mullemulle-
kamalaa on kunnan elätillä
- Tekemällä_oppii
Hyvin meillä ainakin hommat hoitaa. Mukavaa rentoa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225907Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745102016Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261346Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24904