Strap on käytössä?

Jaana1979

Käytättekö tytöt strap onia rakastellessa ?

Kokemuksia sen käytöstä olis kiva kuulla.

12

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaaehtoisiako

Kohta hölmöläiset ulvoo miksi käyttää tekopenistä kun olisi oikeetakin. Älkää jumalaude edes aloittako.
      Itse haluun rakastella kiihkeästi strapin avulla jonkun femukan tainnoksiin nautinnosta.

• Haluaistkos panna miestä strap-onilla tainnoksiin asti?:) Postini on nimimerkkini ja suomi24.fi..

• eikäyttöää

Minä en halua enkä tarvitse sängyssä sen enempää teko kuin oikeaakaan kalua.

• HellätTunteetVain

Vaihtelu virkistää. ;) Kaksi sormeakin on kyllä ihan hyvä. Hellyys ja läheisyys kuitenkin pääasia ja se, että molemmat nauttii oli sitten vempaimia käytössä tai ei.

• fgjukl

Musta se on ihan kiva lisä joskus. Käytössä on kylläkin sellainen jossa ei ole valjaita, vaan "käyttäjänkin" osa tule sisälle.

• UuttaKivaaMakkariin

Pysyykö tuollainen hyvin paikoillaan vai pitääkö korjailla aktin aikana? Tuollaista voisi kyllä harkita...

• Neuvonvaan

Googlatkaa feeldoe, on kyllä mukava peli kummankin kannalta ja tuntuu hyvältä. Vaikka on hintava, on kyllä hintansa väärti.

• åpoiugfd

Ihan hyvin se pysyy. Vähän harjoitusta se kyllä vaati, alussa, jos oli kovin märkänä niin se meinasi karata, mutta enää sekään ei ole ongelma.

• Hitaastihyväätulee

Tuohon voisi lisätä, että aluksi ajajan kanttaa pitää jalat yhdessä, jos feeldoe meinaa tippua. Myöhemmin oppii kyllä puristamaan lantionpohjalihaksilla. Tulokulma on myös tärkeä, ettei nautinnonsaajaan satu. Ja liukkaria kunnolla, vaikka olis märkä.

• Fantastista

Up!

• kokeilemattaeitiedä

Olisi se kyllä ihanaa kokeilla, että rakastamani nainen panisi minua feeldoella edestä sekä takaapäin ja minä saisin tehdä hänelle saman : )

• Jotainniikunii

Eikun kokeilemaan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4200
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2302
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2094
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe