Strap on käytössä?

Jaana1979

Käytättekö tytöt strap onia rakastellessa ?

Kokemuksia sen käytöstä olis kiva kuulla.

12

319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaaehtoisiako

Kohta hölmöläiset ulvoo miksi käyttää tekopenistä kun olisi oikeetakin. Älkää jumalaude edes aloittako.
      Itse haluun rakastella kiihkeästi strapin avulla jonkun femukan tainnoksiin nautinnosta.

• Haluaistkos panna miestä strap-onilla tainnoksiin asti?:) Postini on nimimerkkini ja suomi24.fi..

• eikäyttöää

Minä en halua enkä tarvitse sängyssä sen enempää teko kuin oikeaakaan kalua.

• HellätTunteetVain

Vaihtelu virkistää. ;) Kaksi sormeakin on kyllä ihan hyvä. Hellyys ja läheisyys kuitenkin pääasia ja se, että molemmat nauttii oli sitten vempaimia käytössä tai ei.

• fgjukl

Musta se on ihan kiva lisä joskus. Käytössä on kylläkin sellainen jossa ei ole valjaita, vaan "käyttäjänkin" osa tule sisälle.

• UuttaKivaaMakkariin

Pysyykö tuollainen hyvin paikoillaan vai pitääkö korjailla aktin aikana? Tuollaista voisi kyllä harkita...

• Neuvonvaan

Googlatkaa feeldoe, on kyllä mukava peli kummankin kannalta ja tuntuu hyvältä. Vaikka on hintava, on kyllä hintansa väärti.

• åpoiugfd

Ihan hyvin se pysyy. Vähän harjoitusta se kyllä vaati, alussa, jos oli kovin märkänä niin se meinasi karata, mutta enää sekään ei ole ongelma.

• Hitaastihyväätulee

Tuohon voisi lisätä, että aluksi ajajan kanttaa pitää jalat yhdessä, jos feeldoe meinaa tippua. Myöhemmin oppii kyllä puristamaan lantionpohjalihaksilla. Tulokulma on myös tärkeä, ettei nautinnonsaajaan satu. Ja liukkaria kunnolla, vaikka olis märkä.

• Fantastista

Up!

• kokeilemattaeitiedä

Olisi se kyllä ihanaa kokeilla, että rakastamani nainen panisi minua feeldoella edestä sekä takaapäin ja minä saisin tehdä hänelle saman : )

• Jotainniikunii

Eikun kokeilemaan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3007
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1674
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79