Strap on käytössä?

Jaana1979

Käytättekö tytöt strap onia rakastellessa ?

Kokemuksia sen käytöstä olis kiva kuulla.

12

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaaehtoisiako

      Kohta hölmöläiset ulvoo miksi käyttää tekopenistä kun olisi oikeetakin. Älkää jumalaude edes aloittako.
      Itse haluun rakastella kiihkeästi strapin avulla jonkun femukan tainnoksiin nautinnosta.

      • Haluaistkos panna miestä strap-onilla tainnoksiin asti?:) Postini on nimimerkkini ja suomi24.fi..


    • eikäyttöää

      Minä en halua enkä tarvitse sängyssä sen enempää teko kuin oikeaakaan kalua.

    • HellätTunteetVain

      Vaihtelu virkistää. ;) Kaksi sormeakin on kyllä ihan hyvä. Hellyys ja läheisyys kuitenkin pääasia ja se, että molemmat nauttii oli sitten vempaimia käytössä tai ei.

    • fgjukl

      Musta se on ihan kiva lisä joskus. Käytössä on kylläkin sellainen jossa ei ole valjaita, vaan "käyttäjänkin" osa tule sisälle.

      • UuttaKivaaMakkariin

        Pysyykö tuollainen hyvin paikoillaan vai pitääkö korjailla aktin aikana? Tuollaista voisi kyllä harkita...


      • Neuvonvaan

        Googlatkaa feeldoe, on kyllä mukava peli kummankin kannalta ja tuntuu hyvältä. Vaikka on hintava, on kyllä hintansa väärti.


      • åpoiugfd

        Ihan hyvin se pysyy. Vähän harjoitusta se kyllä vaati, alussa, jos oli kovin märkänä niin se meinasi karata, mutta enää sekään ei ole ongelma.


      • Hitaastihyväätulee

        Tuohon voisi lisätä, että aluksi ajajan kanttaa pitää jalat yhdessä, jos feeldoe meinaa tippua. Myöhemmin oppii kyllä puristamaan lantionpohjalihaksilla. Tulokulma on myös tärkeä, ettei nautinnonsaajaan satu. Ja liukkaria kunnolla, vaikka olis märkä.


      • Fantastista

        Up!


    • kokeilemattaeitiedä

      Olisi se kyllä ihanaa kokeilla, että rakastamani nainen panisi minua feeldoella edestä sekä takaapäin ja minä saisin tehdä hänelle saman : )

      • Jotainniikunii

        Eikun kokeilemaan ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      688
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      649
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe