Olen miettinyt miksi Suonenjokiset käyttävät suurissa määrin monikansallisen regasfirman Vianor in palveluita. Itse olen ostanut renkaat vuosia muualta ja saanut halvemmalla. Toki Vianor tarjoaa palveluita mitä ei raskas kalusto muualta saa eikä traktorin yms renkaitakaan varmaan muut liikkeet toimita.
Mutta henkilöauton omistajana olen huomannut että saan laadukasta rengaspalvelua esim auto-osalta ja aikoinaan myös Teboililta. Bonuksena että verotulot tulee paikkakunnalle ja kilpailu rengasmarkkinoilla säilyy.
Tuen rengashankinnoissa paikallisia yrittäjiä
4
262
Vastaukset
- Amiskanhomo
Mielenkiintoista!
- AmisArto69
Vaihdoin tuossa männäviikolla nastat alle (liian liukasta,meinaa bemari lähtee hansksta kokoajan,karjala-lippiskin lentää päästä mutkissa),mutta koko homma tyssäsi siihen kun mietin kuinka kerran amiskassa tuuppasin ruokatunnilla kaverin toyotan pakoputkeen kun oli hirviät himot päällänsä. Noh, olin sitten vaihtamassa renkaita, tunkki kontista ja alle, mutta jostain syystä tulin toisiin aatoksiin ja tunkasin tunnin viimeistä mutteria myöten peräaukkoon. Laukesin ja renkaanvaihto operaatio tyssäsi siihen :/
- helmatkarsii
minä tuen sitten kun pumpattaviin hallinostureiden lautasiin ilmestyy kumit.
- Kusnetsov
Heh, Teboil on Venäläisten omistama, se siitä kotimaisuudesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346