Olen unohtanut nimen.. mies ja nimi muodostuu kahdesta etunimestä, siis sukunimi voisi olla myös etunimi. Tietääkö kukaan?
Psykiatri Oulussa
12
2279
Vastaukset
- huumeongelma
Ei se enää saa kirjottaa PKV lääkkeitä, jäi kiinni väärinkäytöksistä yms. nyt keväällä.
Jos on päihdeongelma hae katkolle tai muuhun hoitoon.- Asioitaseuraavaatahoa
No onpa hyvä. Moni päihdekalle ja rosvo pillerikauppias taisi olla hänen " hoidossaan".
- Villekalleko
Villekalle
- sadas
Seppo Seponseponseppo.
- apuatarvii
no kylläpä on taas tampiot asialla vastaamassa.
- elä.ja.kysele
Ja kyselemässä..
- Terveystalolla
Eero Tapio terveystalolla..on tietääkseni jäänyt eläkkeelle
- avuntarvija
Kyllä tais olla tämä. Joku suositteli häntä ja nyt sitte oon vissiin myöhässä jos kerta jäänyt eläkkeelle:(
- avuntarvija
Löytyiskö täältä suositusta hyvästä psykiatrista, lähinnä työuupumusta tuntevaa?
- kuurankukkakokoko
avuntarvija kirjoitti:
Löytyiskö täältä suositusta hyvästä psykiatrista, lähinnä työuupumusta tuntevaa?
Kari tapio
- Oikealääkeoikeaanvaivaan
Pätevä lääkäri ja mistä tiedät väärinkäytöksistä? Olen ollut yli 3 vuotta potilaana ja töissä kiitos Eeron, lapsena näin niin raa'an tilanteen joka vaikuttanut koko elämän silloin lapsena ei saanut apua. Aikuisiällä todettu PTSD,krooninen sos,tilanteiden pelko, krooninen paniikkiahdistus . Ainoa lääkäri joka sentään kuunteli kun menin käymään ja kyseli hoitohistorian, jonka jälkeen sanoi että turhaan syötetty ssri lääkkeitä ja muita mieliala. Olisi pitänyt jo lapsena alkaa hoitamaan niillä, sanoin että tarvitsen lääkityksen ja auttoi muutenkin kuin vaan määräämällä lääkkeitä. Ei kannata huudella perättömiä jos et tiedä asiasta mitään.
- Anonyymi
Juuri näin ”Oikealääkeoikeaanvaivaan”, nuo muutamat ylläolevat kommentit eivät pidä paikkaansa. Kun ahdistuslääkkeillä ei Valviran mukaan saa hoitaa kuin 1-3 kuukautta kerrallaan, ja hoidossani oli jo pitkäaikaisesti ja auttavaa hoitoa saamattomia nuoria aikuisia, jotka kärsivät paniikkiahdistuksista, ahdistavista peloista, sosiaalisten tilanteiden peloista ja muistakin ahdistuneisuushäiriöistä, oli luonnollista, että lääkitys ei auta poissapysymään noita tiloja vain lyhyellä hoidolla, vaan oireet pyrkivät palaamaan entiselleen. Nuo tilat tarvitsevat pitkiä hoitoaikoja, ja käytettävät lääkemäärät ovat myös yksilöllisiä kullakin ihmisellä, kuten monissa muissakin somaattisissakin lääkkeissä. Lapsena ja nuorena alkaneet ahdistuneisuushäiriöt saattavat piinata jopa vuosikymmeniä. Yleensä kuitenkin lievenevät ikää myöten 40-50 ikävuoteen mennessä, ja voivat jopa loppuikin, jos elämässä on ollut suotuisia sisältöjä. (Eero Tapio, psykiatrian el., eläkeläinen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740