Psykiatri Oulussa

tarviiapu

Olen unohtanut nimen.. mies ja nimi muodostuu kahdesta etunimestä, siis sukunimi voisi olla myös etunimi. Tietääkö kukaan?

12

2279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumeongelma

Ei se enää saa kirjottaa PKV lääkkeitä, jäi kiinni väärinkäytöksistä yms. nyt keväällä.

Jos on päihdeongelma hae katkolle tai muuhun hoitoon.

• Asioitaseuraavaatahoa

No onpa hyvä. Moni päihdekalle ja rosvo pillerikauppias taisi olla hänen " hoidossaan".

• Villekalleko

Villekalle

• sadas

Seppo Seponseponseppo.

• apuatarvii

no kylläpä on taas tampiot asialla vastaamassa.

• elä.ja.kysele

Ja kyselemässä..

• Terveystalolla

Eero Tapio terveystalolla..on tietääkseni jäänyt eläkkeelle

• avuntarvija

Kyllä tais olla tämä. Joku suositteli häntä ja nyt sitte oon vissiin myöhässä jos kerta jäänyt eläkkeelle:(

• avuntarvija

Löytyiskö täältä suositusta hyvästä psykiatrista, lähinnä työuupumusta tuntevaa?

• kuurankukkakokoko
        avuntarvija kirjoitti:

Löytyiskö täältä suositusta hyvästä psykiatrista, lähinnä työuupumusta tuntevaa?

Kari tapio

• Oikealääkeoikeaanvaivaan

Pätevä lääkäri ja mistä tiedät väärinkäytöksistä? Olen ollut yli 3 vuotta potilaana ja töissä kiitos Eeron, lapsena näin niin raa'an tilanteen joka vaikuttanut koko elämän silloin lapsena ei saanut apua. Aikuisiällä todettu PTSD,krooninen sos,tilanteiden pelko, krooninen paniikkiahdistus . Ainoa lääkäri joka sentään kuunteli kun menin käymään ja kyseli hoitohistorian, jonka jälkeen sanoi että turhaan syötetty ssri lääkkeitä ja muita mieliala. Olisi pitänyt jo lapsena alkaa hoitamaan niillä, sanoin että tarvitsen lääkityksen ja auttoi muutenkin kuin vaan määräämällä lääkkeitä. Ei kannata huudella perättömiä jos et tiedä asiasta mitään.

• Anonyymi

Juuri näin ”Oikealääkeoikeaanvaivaan”, nuo muutamat ylläolevat kommentit eivät pidä paikkaansa. Kun ahdistuslääkkeillä ei Valviran mukaan saa hoitaa kuin 1-3 kuukautta kerrallaan, ja hoidossani oli jo pitkäaikaisesti ja auttavaa hoitoa saamattomia nuoria aikuisia, jotka kärsivät paniikkiahdistuksista, ahdistavista peloista, sosiaalisten tilanteiden peloista ja muistakin ahdistuneisuushäiriöistä, oli luonnollista, että lääkitys ei auta poissapysymään noita tiloja vain lyhyellä hoidolla, vaan oireet pyrkivät palaamaan entiselleen. Nuo tilat tarvitsevat pitkiä hoitoaikoja, ja käytettävät lääkemäärät ovat myös yksilöllisiä kullakin ihmisellä, kuten monissa muissakin somaattisissakin lääkkeissä. Lapsena ja nuorena alkaneet ahdistuneisuushäiriöt saattavat piinata jopa vuosikymmeniä. Yleensä kuitenkin lievenevät ikää myöten 40-50 ikävuoteen mennessä, ja voivat jopa loppuikin, jos elämässä on ollut suotuisia sisältöjä. (Eero Tapio, psykiatrian el., eläkeläinen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7768
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3732
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1180
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1033
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      983
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      782
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    10. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      740
    Aihe