Saavun heinäkuussa ennen yhdeksää Nizzan lentokentälle. Tietääkö kukaan, mikä olisi tapa päästä illalla Juan-Les-Pinsiin? Taksilla en haluaisi mennä. Sen hinta olisi 70 Euroa.
Miten illalla Nizzan keskustasta Juan-Les-Pinsiin?
6
526
Vastaukset
- Paa-vo
Nopein on juna. Aivan lentoasemalla ei pysäkkiä mole, mutta vajaan kilometrin etäisyydellä on kaksi juna-asemaa: Nice-St-Augustin ja St-Laurent-du-Var. Sieltä matka Juan-Les-Pinsiin kestää n. 25 min., 10 euron hintaan (noin).
Junavaihtoehdon mainitsin lähinnä siksi, että sillä matkustaminen on minulle mielekästä. Matkatavaroineen haluat todennäköisesti lähteä suoraan kentältä, jä tällöin bussi 250 on parempi vaihtoehto. Tässä aikataulut: https://www.departement06.fr/documents/A-votre-service/Deplacements/transports-en-commun/dpt06-cadredevie_lignes_250.pdf - Uber
Uber antaa hinta-arvioksi 38€-50€ kyseiselle matkalle.
- Kimble2016
Kiitos. Bussi kuulostaa parhaalta. Uberkin vaikuttaa turhan kalliilta. Bussit kuitenkin ihan ok tuolla Nizzan alueella.
- arvokassarjakuvamustafa
Älkää syyllistäkö kaikkia vääräuskoisia yksittäisten iskujen perusteella, kääntäkää toinenkin poski heille. Kiitos hienoista pilapiirroksista, on vuodatettu paljon verta ja kyyneliä piirrustusten takia. Kannatiko?
- Hallaahon.äänestäjä7
NYT PITÄISI PYYTÄÄ LAUSUNTOA TARJA HALOSELTA JOTTA TÄHÄN YKSITTÄISTAPAUKSEEN SAATAISIIN TÄYSI SELVYYS EIKÄ LAITTOMIEN MATUJEN JA SUOMALAISTEN HARMONISEN ELÄMÄÄN TULISI STRESSIÄ
tyypillinen laiskan Ranskan poliisin virhe päästää kuorma-autoja hyvä ettei tankkiautoja tai tankkeja
ITSENÄISYYSJUHLAN TAPAISEEN RANSKAN VALLANKUMOUSJUHLAAN, Ranskallahan ei ole itsenäisyyspäivää eikä muillakaan imperialistivaltioilla kuten Ruotsilla ei ole koska ne ovat aina sortaneet muita
siksi ne myös vastustavat nationalismia jotta muissa maissa heidän sortonsa voisi jatkua kuten pakkoruotsi Suomessa
Ranskan juhlat 'Liberte, egalite, fraternite' loppuivat nyt tällä kertaa
Tunisialainen ajoi muuttoauton näköisen valkoisen kuorma-auton lapsijoukkoon, jossa myös aikuisia kuoli,
Ranskan poliisin virheiden takia auto pääsi liikkumaan pari kilometriä poliisien ampuessa etulasin läpi
ja moottoripyöräpoliisin roikkuessa ajajan ovessa
Nizzan promenaadeja ei oltu suljettu, video
https://www.youtube.com/watch?v=YEgNEfKm6do
TÄSSÄ NÄKYY HYVIN KUN MOOTTORIPYÖRÄPOLIISI HYPPÄÄ OVENKAHVAAN KIINNI
https://www.youtube.com/watch?v=eCrhXArKE24- kuinkassitten
Osa asiaa, osa täyttä soopaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467