Zonetelle'

Tarotit

Olisiko aikaa katsella minun lähitulevaan? Katsoit joskus vuosia sitten, ja käyt täälä harvoin, samoin minä,ässä hieman jotain tietoja. En enää nuori tyttönen, eronnut pitkästä avioliitosta. Mies löysi uuden rakkaan. Aikaa jo aika paljon tuostakin.

6

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zonettelle

      Huolet painavat mieltäsi jotenkin nään että ne liityy johonkin ihmissuhteeseen.Sinun pitäisi ruveta toteutamaan niitä asioita tunne puolella pikku hiljaa.Päämääriä on monia niin kuin mahdollisuuksia joita annetaan eteesi.Sitä myötä perhesiteet vahvistuvat myös tieto joka on tulossa ja saa sinut tosiaan innostumaan asiasta.Ja näyttää siltä että rakkaus on astumassa elämääsi jo tuntemasi miehen kanssa.Hiemman käytännollisyyttä raha asioitten kanssa joitakin viivytksiä nissä on mutta purkaantuvat aika nopeasti niin että asia järjestyy.Zonette

    • Tarotit

      Niin painavat,sekä raha, että ihmissuhteiden osalta, terveys huolettaa. Monta huolta..
      Olisiko mahdollista, että saisit tietoosi hieman enemmän tuntemastani miehestä?

    • Tarotit

      Ai niin...iso Kiitos kun katsoit minulle tuon edellisenkin.

    • zonettelle

      Trveys puolella näkyy että sitä todellista syytä ei ole viellä löytynnyt.Se tulee kyllä selville tämän alku kesän aikana.Se on vaikeaa selvittää toisen asioita.Mutta avioliitossa hän on ollut joka oli vaan peliä jota leikitiin.Riipuvaisuutta mustasukkaisuutta epäröintiä.Älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä tästä.Huolet kasvatavat tressiä ja keho reakoi sen mukaan.Asioilla on aina tapana järjestyä usko pois.Zonette

    • Tarotit

      Kiitos. Minulla on selkäranka ongelmia, osa jo selvillä, toivottavasti ei enää leikata. No eipä ole miehellä ollut sitten ruusuinen taival, katkeruus usein kulkee sitten seurana seuraavaan suhteeseen, jos hän omasi nuo luonteenpiirteet, ei hyvä..

      • Verano82

        Voitko katsoa mullekin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe