Loppuvuodesta tulee s-cross facelift malli. Saadaan suzukin 1.4 litrainen turbomoottori ja muita herkkuja.
S-cross facelift
2
109
Vastaukset
- SCross
Hyvä juttu. Mulla -13 mallinen s cross tulee vaihtoikään marraskuussa ja tod näk S Cross tulee tilalle. Vitaran ulkonäkö ei nappaa ja kyseessähän on makuasia. S Cross tilavampi ja pyöreät muodot.
Lohjalainen Suzuki kauppias tarjoaa paikallislehdessä erän uusia S Crosseja hintaan 22980 e, eli samaan hintaan Vitaran halvimman mallin kanssa. En viitsi samanlaista autoa kuitenkaan ottaa, joten varrotaan loppuvuoteen. Tuon koneen lisäksi tod näk pientä ulkoista muutosta tiedossa? - Ricracing
Ainakin tuo 1.4 turbo (K14C) on iso parannus verrattuna 1.6 (M16A) moottoriin.
Voisin myös suositella uutta 6 lovista automaattivaihteistoa.
Muista ottaa vähintään 10 tarjousta eri liikkeistä kun vaihdat autoasi.
Itse säästin kallimpaan tarjoukseen verattuna yli 6.000 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900