Loppuvuodesta tulee s-cross facelift malli. Saadaan suzukin 1.4 litrainen turbomoottori ja muita herkkuja.
S-cross facelift
2
127
Vastaukset
- SCross
Hyvä juttu. Mulla -13 mallinen s cross tulee vaihtoikään marraskuussa ja tod näk S Cross tulee tilalle. Vitaran ulkonäkö ei nappaa ja kyseessähän on makuasia. S Cross tilavampi ja pyöreät muodot.
Lohjalainen Suzuki kauppias tarjoaa paikallislehdessä erän uusia S Crosseja hintaan 22980 e, eli samaan hintaan Vitaran halvimman mallin kanssa. En viitsi samanlaista autoa kuitenkaan ottaa, joten varrotaan loppuvuoteen. Tuon koneen lisäksi tod näk pientä ulkoista muutosta tiedossa? - Ricracing
Ainakin tuo 1.4 turbo (K14C) on iso parannus verrattuna 1.6 (M16A) moottoriin.
Voisin myös suositella uutta 6 lovista automaattivaihteistoa.
Muista ottaa vähintään 10 tarjousta eri liikkeistä kun vaihdat autoasi.
Itse säästin kallimpaan tarjoukseen verattuna yli 6.000 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745