Mikä siinä viehättää että naisella on korkkarit seksin aikana.
Viimmeksi eilen pyysi jättämään korkkarit ja stay-upit jalkaan ja antoi ensin minulle orgasmin suuseksillä.
Lopuksi tyydytti itsensä korkkarien väliin ja silminähten nauttii siitä.
Mies korkkari fetisissi
23
629
Vastaukset
- jhjhth
Luulen että se on sukua jalkafetissille. Olen saanut tyydyttää itseni naisen paljaiden jalkojen väliin. Ehkä siinä on se vastakohta kun nainen on muuten alasti.
- Kiiltonahkaa
Kyllä se on jalkafetissille sukua, minua kiihottaa korkokenkien lisäksi saappaat varsinkin kiiltonahkaiset, joita mielelläni bongailen kauupungilla ollessani, tämä varmaan muistuttaa minua lapsuusmuistosta jossa näin tätini naivan miesystäväänsä palmrothin kiiltonahkaiset saappaat jaloissaan.
- kiiltonahkasaappaat
Muistan myös nuo Palmrothin kiiltävät saappaat takavuosilta,oliko ne ns.jokasäänsaappaat tädilläsi vai millaiset? Olen sellaisten jokasään saappaiden kanssa nuorena touhuillut...Harmi mun nykyään näkee harvoin sellaisia...
- Kiiltonahkaa
Sellaiset perusmustat polvipituiset varmaan käytetään myös nimitystä joka säänsaappaat. Tää oli joskus -80 luvulla. Joku vuosi sitten kyseisiä saappaita sai monissa eri väreissä ovat oikein vetävän näköisiä hankittiin vaimollekin ja jatketaan tätin aloittamaa harrastusta.
- kiiltonahkasaappaat
Oliko ne sellaiset 8 cm korolla vai matalat? Itseäni kiinnostaa/kiihottaa ne korolliset kun niillä voi mennä huonommassakin kelissä ja paikoissa ja saa taas kiiltävän puhtaiksi helpolla;)..(mulla sellainen fetissi).Kiva harrastus teillä =-)...
- Kiiltonahkaa
Tädillä oli sellaiset joissa etuosa oli kiiltonahkaa ja takana mokkanahkaa korkoa niissä ei muistaakseni ollut. Tulihan niitä salaa käytettyä kun mahtuivat jalkaan ja samalla hieman itseään hiplattua.
- yhteinenfantasia
Kiiltävät mustat korkkarit vaaleat nahkapohjat ja stay up sukat niin mikä sen kiihottavampi.
Oma nautinto hieroa penistä vaaleisiin nahkapohjiin orgasmiin asti.
Fantasia on nuolla vieraan miehen spermaa vaimon korkkareista.- Arttu06bi
Ois Kiva runkkailla Sun kans!
- Nailonon
Mustat kiiltävät korkkarit joissa punaiset pohjat ja jalkoihin on vielä vedetty kiiltävät punaiset sukat. Voiko olla kiihottavampaa näkyä.
- piikkarit
Myös valmistelu. Nautin itse siitä kun vaimoni on kaulaliekasta vetäen laittanut minut lattialle vuoteen viereen ja siinä hän, korkkareilla painaen pitää minut matalana. Sitten työntää toisen korkkarin suuni alle ja toisella painaa niskastani.
Toimii myös paljain jaloin mutta ei tunnu yhtä hyvälle.
Itse vuoteessa pidän kapeiden korkojen paineesta kannustamassa takareisilläni.
Miksi? En tiedä enkä viitsi miettiä. - harrastaako
muut? Leikin juuri vaimon korkkareiden kanssa..Ja niinhän siinä lopuksi taas kävi että laukesin toiseen korkkariin..Otin toisen korkoa suihin ja työntelin kalua toisen kapeaan kärkeen...
- harrastaako
Tekee se muuten tosi hyvää..Nyt muuten on spermat toisessakin korkkarissa..on se ihanan tuntuista...
Aah ... serkun avokärkisiin laskin kunnon mällit ! Saa juhlia kesälomaa spermanhajuisissa korkkareissa.
- harrastaako
Se on sille ihan oikein ;)..Alkaakohan mietn tuoksua? Laskin taas vaimon piikkareihin mällit...eikä tuu niin siivottua...
- korkkikruuvi
Miks vaan toisen eiks kolmas tai neljäs kävis?
- harrastaako
Olis kiva jos sais hyvän kaverin kanssa runkata muijan korkkareihin;). Varmaan mukava katsella kun toinen laukee oman muijan korkkariin kunnolla..Monetkohan lastit saatais niihin roiskittua?
- harrastaako
Taas vaimon korkkarit mällätty huolella,se on yötuurissa oli aikaa touhuta kunnolla...
- mieskorkkari
Luin ja alkoi tekeen mieli, tyydytin salaa vaimon kokkareihin itseni ja ottaa kuvia.
Nyt saan himosta katsella kuvia, tää fetisissi on josta saa nauttia.
En tiedä onko tässä se salaa vai korkkari fetisissi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767