Eli viikon kuluttua ois lento Bangkokiin ja sieltä parin yön jälkeen Krabiin. Kannattasko nää kolmipyörähommat hoitaa jo bangkokissa vai oisko Krabin tytsit tuoreempia?
trio vaimon ja teinikinukin kanssa
7
392
Vastaukset
- pitupill
Jatka vaan läski aikamiespoika sitä runkkaamista ja unelmointia naisesta.
- jaNaitiMatkasta
Kesäkuu Krabilla on hiljainen ja oppaat ovat kotonaan tai Pattiksella.
Hoida opashomma kuntoon jo Bangkokissa. - pilkettäsängylle
Loistava matkasuunitelma, pitääpä ehdottaa vaimolle.
- tulinjalähdin
Joo, aikas kulahtanut tunnelma Ao Nangissa, onneksi koneita lähti BKK:hon ja taksi kulki Pattikselle, jossa vietin loppuloman.
Jos on hermot täysin riekaleina, niin sitten vaikka Lannan Maahan, muutoin, no joo. - RannetekniikkaKäyttöön
Voisitko ajatella siirtyväsi kolmipyöräisestä kaksipyöräiseen, jossa apupyörät ?
- ohohoh
Ihme, jos oma muija katsoo tällaisia kolmipyöräukkeleita ! Kantsis muijana jo ottaa nuori uros lämmittämään ja jättää ukkeli taikkupanoille , noille joka miehen revoille.
- iloisettaikkkupanot
Amalia, sut jätettiin jo kymmenen vuotta sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155