haluan pois ttäältä

kaupunkiverissä

Oon siis 00-poika ja meidä perhe on muuttamassa ihan pieneen tuppukylään ja en tiiä miten pystyn asumaan siellä.
Se on siis tosi pieni ja syrjänen kunta ja lähimpään isoon kaupunkiin on 100 vitun kilometriä! Oon siis just tämmönen kaupunki ihminen ja haluisin asua vähintään 100 000 asukkaan kaupungissa tai ainakin lähellä sellasta koska: harrastukset, kaupat, ihmiset, vapaa aika, tekeminen, kaverit... listaa voi jatkaa lopputtomiin. Miten mä vietän vapaa aikani siellä perähikiällä!? Mitä siellä voi tehä kavereitten kaa? Ei oo kauppakeskuksia, harrastuksia tai mitään. Ei voi mennä vaa keskustaan hengaa ja raxiin syömään koska siellä ei oo mitään. Keskustassa on k market ja ärrä ja se on siinä. Ei mitään tekemistä
Onks tääl ketää jotka asuu tollases paikas? Mitä teette siellä vapaa ajalla? Rälläätte traktoreilla ja lypsätte lehmiä vai?? :D

14

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rkrr

      No ite oon joko kotona tai kaverin kaa kylil. Onks se minkä niminen kaupunki?

    • juntint

      Pikkukaupungin hyvä puoli on se että saatte rällätä kännissä mopoillanne

      • tfea

        Totta


    • pinppi_

      osta crossi, et tarvi mitään kilpiä tai kortteja tai muuta turhaa paskaa, vedät karkuun jos kytät tulee

    • Pikkukaupunki voi tarjota ihan uusia juttuja sun elämään. Yleensä joka kylässä on jotain harrastusmahdollisuuksia eli kannattaisiko alkaa selvittämään niitä. Avoimin mielin uuteen seikkailuun. Asenne kuitenkin lopulta ratkaisee, minkälainen verkosto siellä alkaa rakentumaan. Sitten kun olet aikuinen, voit itse päättää, missä asut. Nyt ei varmaankaan ole vaihtoehtoja eli uskoisin, että on hyvä alkaa miettimään, mikä siellä olisi kivaa. Se voi olla hyväkin kokemus, jota et voi tietää, ennen kuin olet sen kokenut.

    • Pikkukyläläinen

      Pikkukaupungeissa voi periaatteessa tehdä mitä huvittaa ei ole omalla kunnalla edes poliisiasemaa kyllä sitä nuorena keksiipi tekemistä

    • ei kai siin traktorilla rälläämises mitää vikaa oo?
      Tuunaat vähä ja vedät kääntöjarruil donitsia koulun pihalla :D

    • asdasdasdsa

      mee opiskelemaan jonnekin isoon kaupunkiin ni ei tarvi men

    • kaupunkiverissä

      Lähenkin heti lukion jälkeen vittuun sieltä metästä. Oisinkin halunnu muuttaa yhteen kaupunkiin ja käyä lukioni siellä, mutta ei vanhemmat suostunu koska siellä metässäkin on joku pieni lukio. Toisaalta ymmärrän niitä koska ei meillä ois varmaan ollu rahaa siihen että mä muutan, enkä mä ois varmaan asuntoakaan löytäny ainakaan sen perusteella mitä pari päivää niitä etin.

    • haksi

      Me muutettiin Pieksämäelle 4 vuotta sitten ja alussa tuntemukset oli aika tylsät, eteenkin kun lukee kommentteja täältä, mut eka syksyn jälkeen vain kaikki rupes menemään mukavasti, löysin uuden harrastuksen jota en olisi kuvitellut aiemmin edes yrittävän ja sen mukana myös hyviä kavereita liikunnan parissa.
      Ehkä paras oli se että lähdin vain rohkeasti kokeilemaan jotain mikä veisi tylsyyden pois ja se toimi hyvin kohdallani.
      Viihdyn hyvin edelleen ja nyt en kaipaa takaisin tai harvoin mietin mitä muuta voisi olla ed paikkakunnalla, ja lyhyitä työjaksoja päässyt tekemään.

    • kaupunkiverissä

      Pieksämäki on ihan vitun iso paikka verrattuna tohon mihi mä muutan. Siellä on alle 5000 asukasta ja vähenee koko ajan. Pieksämäki ei ees oo mikään pieni kaupunki suomen mittakaavassa

      • 2000

        Missähän päin tämä paikka mahtaa sijaita? Jos et halua kertoa kunnan nimeä, voit varmaan kertoa maakunnan tai lähimmän kaupungin nimen. Oon ite asunu pienessä kylässä useita vuosia, ja voin ehkä auttaa jotenki.


    • joohfgf

      Okei, en jaksa laskea millä luokalla olet tai missä koulussa olet - mutta jos olet menossa nyt tai piakkoin opiskelemaan ammattikouluun tai lukioon niin opiskelija-asuntoon vaan ja opiskelemaan isoon kaupunkiin ! Jos toisen asteen koulutus ei ole sinulle ajankohtainen niin eipä sulla hirveämmin mitään mahdollisuuksia ole.

    • kahvipeikko

      mää oon asunu semmosessa paikasa ku tyrnävä ja eipä täsä muuta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe