Minulla on miespuolinen 84 vuotias sukulainen jonka mielestä vaatteet eivät tarvitse koskaan vaihtaa..kotona ei tarvitse siivota. Hän on ylioppilasmerkonoomi ja muistaa kaikki vuosiluvut ja muutenkin hyvin seurallinen. Mutta hän ei näe esim. että ikkunakarmit olisi pitänyt maalataan kauan sitten, tiskatakin pitäisi joskus ja vaatteet voisi vaihtaa kun menee kaupungille. Minulle on sanottu että haisee pahalle, jopa pissalle. Rohkesin sanoa hänelle näistä Asioista ja hän loukkaantui pahasti eikä ymmärtäneet lainkaan että hän olisi joku likapelle. Saunassa kyllä käy viikottain mutta ei silloinkan vaihda vaatteita. Olen miettinyt että olisko tässä kyseessä jonkunasteinen autismi kun käytännön asiat eivät sujuu ollenkaan. Ei ole koskaan ollut edes tyttöystävää.
Jonkun sorttinen autismi?
4
128
Vastaukset
- seksipeksi
Tuo ettei noin vanhaan ikään mennessä ole ollut tyttöystävää viittaa vahvasti autismiin. Vielä enemmän kuin tuo huono hygienia.
- jyjrrtke
Taitaa pappa olla homo.
- Aspergerinfo_YP
Dopamiinin (aivojen välittäjäaine) puutostila, joka ilmenee sekä autisminkirjon lapsilla, että vanhuksilla. Ympyrä siis sulkeutuu. Hyvin yksinkertaista, sekä selkeää.
Dopamiini välittäjäaineena vaikuttaa juuri kognitiivisiin kykyihin. (vert. kongi :))
Vaikka muistitesteissä, laajoissakaan ei havaittaisi poikkeamaa, voivat kognitiiviset kyvyt olla heikentyneet. :) Itsellänikin testattu juuri äskettäin tavallista parempi muisti, kognitionheikentymästä eivät lääkärit tiedä mitään eikä siihen kuulemma ole testejä Suomessa olemassa. Mulla on.:) Heh.
Toki älyllistä potentiaaliaan voi käyttää halutessaan, mikä korvaa kognition ongelmia, jolloin voi suoriutua jopa normiväestöä paremmin arjesta.
ps. erityismielenkiinnonkohteisiini on jo lapsesta asti kuulunut lääketiede- hththtff
Paskapuhetta tuo aivolässytys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525387- 864094
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3582427Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved327992Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69984- 61793
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730