Outokumpu

Apua!

En löytäny osuvampaakaan paikkaa kysymykselleni, joten tässä se tulee: onko ihan normaalia, et häpykumpu on todella iso? Omasta mielestäni ainaki tuntuu, ettei viittis mennä rannallekaan bikinit päällä, ettei porukka luule, et mulla kasvaa vehkeet. (varmaan n. pari senttiä korkee, enkä tiiä, onko se nyt iha normaalia vai johtuuko karvotuksesta)

8

2222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeesti

- mahtaako kumpusi olla oikeasti isompi kuin yleensä, vai tuntuuko sinusta vaan siltä?

Oikeastaan sillä ei ole edes väliä, erilaisiahan me kaikki ollaan.

Omasta mielestäni kunnon häpykumpu on tosi seksikäs, oli siinä karvoja tai ei.

Eihän se olis edes "kumpu" ellei olis kunnolla kohollaan... ;D

• ....

Kiitos paljon, voihan se olla, että kuvittelen sen todellisuutta isommax, mut kyl se silti vaivaa, ku yx jätkä siitä vuosia sitte huomautti sextailun aikana vai jälkeenkö se oli?

• oikeesti
        .... kirjoitti:

Kiitos paljon, voihan se olla, että kuvittelen sen todellisuutta isommax, mut kyl se silti vaivaa, ku yx jätkä siitä vuosia sitte huomautti sextailun aikana vai jälkeenkö se oli?

- mitä kaveri mahtoi sanoa? Ettei vaan olisi ihastunut niin paljon kumpuusi että oli ihan pakko mainita asiasta? Mulle olisi varmaan käynyt just noin ... ;D

• .....

No tuskin kuitenkaan:(

• oikeesti

... omasta mielestäni korkea ja muodokas häpykumpu on tosi kiihottava ja seksikäs. Joskus voi oikeesti käydä niin, että hellimiseksi ja kehuksi tarkoitetut sanat kuulostavat kuulijan korvissa erilaiselta.

Ja sitten taasen jos se heppu oikeesti huomautteli sulle jotain ikävää, niin ole iloinen että olet päässyt eroon siitä (siis toivottavasti olet...)

Huh - ajatuskin muodokkaasta kummustasi saa käymään lämpimänä...

• Joo
        oikeesti kirjoitti:

... omasta mielestäni korkea ja muodokas häpykumpu on tosi kiihottava ja seksikäs. Joskus voi oikeesti käydä niin, että hellimiseksi ja kehuksi tarkoitetut sanat kuulostavat kuulijan korvissa erilaiselta.

Ja sitten taasen jos se heppu oikeesti huomautteli sulle jotain ikävää, niin ole iloinen että olet päässyt eroon siitä (siis toivottavasti olet...)

Huh - ajatuskin muodokkaasta kummustasi saa käymään lämpimänä...

Joo, ei se ollu ku yhen illan juttu vuosia sitte, nyt sillä on jo penskojaki, ei sen puoleen, en oo enää ollu aikoihi siitä hirveemmin kiinnostunukaan. Jos sitä joskus löytäs sen oikean:( Monesta tää kuulostaa varmaa tosi tyhmältä, ku ohan tässä maailmassa suurempiaki murheita, ku mun 'kumpuseni', mut kuitenki kiitos vastauksista, kyl ne helpottiki aika paljo:)

• mies tietää

Korkea häpykumpu on aivan ihana. Minulle ainakin tuosta tulee jostain kumman syystä mieleen että nainen on todella seksuaalinen, suorastaan tihkuu seksiä. Ja voinet arvata mitä se taas saa aikaan omassa etumuksessani ;). Toisinaan olen tavannut naisia joilla on ollut korkea häpykumpu ja se on todella kiihottavaa. Ei sitä tarvitse hävetä.

• Awesome

Koholla oleva häpykumpu on minunkin mielestäni vaan plussaa. Se näyttää hameen ja housujen allakin ikäänkuin odottavan kosketusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2266
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2153
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      968
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      754
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      679
    Aihe