Hei,
Suunnittelen reissua Senegaliin marraskuuksi. Ystäväni on vapaaehtoistöissä, ja minä ajattelin mennä joksikin aikaa "seuraksi". Näyttää siltä, ettei vapaaehtoisillaole paljoakaan aikaa matkailla, joten periaatteessa reissaan yksin. Olen ns. vanhempi nainen.
Onko jotain vinkkejä, mitä kannattaa ottaa huomioon yksin reissatessa?
Kannattaisiko palkata opas, kun tuo ranskankieli ei ole hallinnassa?
Reissuun on vielä aikaa puoli vuotta ja mielikin voi muuttua, mutta siltä varalta olen kiinnostunut vinkeistä :)
Kiitos etukäteen.
Senegal - pohjoisosassa marraskuussa?
Senegal2016
1
189
Vastaukset 1
- Jussipussi2
Englannilla pärjäät mainiosti ja jos sekään ei taivu niin kansainvälisellä elekielellä ja viittomalla tulee toimeen. Minä en kyllä opasta palkkaisi, voi tulla turhan kalliiksi maksaa ja ylläpitää opas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691049
- 60842
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46673
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko77616- 62599
- 28575
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569