25 vuotias mies etsii naispuolista kirjekaveria

MIesjakirjekaveri

Hei,

Olen 25 vuotias mies.
Muutaman vuoden asuinpaikkani on Helsingin vankila.

Etsin ajanvietoksi ja mielenkiinnosta tutustua uusiin naispuolisiin kavereihin kirjeiden kautta.

En ole paha ihminen, tekoni oli paha. Tähän johti useat syyt, enkä teosta ole ylpeä. Olen istunut tuomiotani jo jonkin aikaa ja olen asiani saanut järjestymään paljon paremmaksi, toki liian kovan koulun tähän jouduin käymään.

Olen aloittanut vankilassa opiskelut ja löytänyt uuden motivaation tulevaisuudelle, olisi hienoa jos kirjeiden muodossa voisin jakaa tätä jonkun muunkin kanssa.

Ota rohkeasti yhteyttä alla olevaan osoitteeseen, odotan kirjettäsi.

2#4#2#1/2014 (muista laittaa tämä vankinumero, ja ota # välistä pois)
Ristikkokatu 8
PL 40
00581 Helsinki

4

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesjakirjekaveri

Niin ja foto ois kiva.

• minavaanja

Alkuperäinen ei ole kuvaa pyydellyt, täällä lapselliset ihmiset joilla ei ole muuta tekemistä kommentoi turhaa.

• minavaanja

Onko nämä teidän mielestä jotenkin asiallisia viestejä? Saatteko kovan olon kun nimettömänä voitte täällä laittaa näin? Ette varmaan itse ole koskaan saaneet keneltäkään tukea tai uutta mahdollisuutta kun olette tehneet virheitä? Teidän olisi aika katsoa peiliin ja alkaa käyttäytymään kuin aikuiset ihmiset. Edelleenkään asiattomia viestejä ei tarvi tänne laitella, kiitos.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      58
      4198
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      126
      2954
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      43
      2653
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2207
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      440
      1815
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      73
      1305
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1287
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      59