MOT veti urat hatusta.

MOT_nastat

Ohjelman tekijöitä ei näyttänyt vähääkään kiinnostavan totuus teiden urautumisesta.
Tien päällystäjän kannattaa tehdä pinta joka urauruu nopeasti?
Miksi uudessa tiepinnassa on syvät urat jo valmistumiskesänä, ennenkuin siinä on ajettu talvirenkailla?
Miksi laki/eduskunta pakottaa käyttämään talvirenkaita silloin kun niihin ei ole tarvetta?
Jos nastarengastestien tuloksia on vääristelty niin korjautuuko asia syyttämällä tekijöitä ja esittämällä uusia vääriä tietoja?

5

206

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nastapelleitkee

Nastapelle ripulit housuissa ei sulata totuutta? Tottakai tollanen piikkimäärä syö urat..

• Nastat kuluttavat teitä. Esim. Saksa kielsi nastat ja kuluminen ja urautuminen loppui siihen paikkaan eikä kieltoa ole peruttu.

• kannattaisitutkia

Pitäiskö jonkun tutkia niitä päällysteen tekijöitä. Kun kaikkialla muualla säästetään niin tuskinpa asfaltin tekijät ovat olleet osattomia tässä ajassa. Varmaan niissä kalliimmissa aineosissa säästetään sielläkin ja se näkyy sitten tien nopeampana kulumisena.

• tyhmätnastapelet

Mitä useampipiikki.. Tietenkin jyrsii enemmän!

• SulaaAlle

Entäs halpisrenkaat ja niiden nastoitus, pysyvätkö yhtään normeissa käytössä?
      Ainakin rengasrikkoja näkee nykyään niin paljon (etenkin motarilla näillä helteillä), että on lähes pakko johtua halpisrenkaista, koska ei niitä aikanaan noin paljon ollut, kun ne kinuskikiekot eivät olleet muodissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1572
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      74
      955
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      839
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      75
      760
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      259
      715
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      684
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      43
      680
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      593
    9. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      74
      587
    10. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      52
      576
    Aihe