Ohjelman tekijöitä ei näyttänyt vähääkään kiinnostavan totuus teiden urautumisesta.
Tien päällystäjän kannattaa tehdä pinta joka urauruu nopeasti?
Miksi uudessa tiepinnassa on syvät urat jo valmistumiskesänä, ennenkuin siinä on ajettu talvirenkailla?
Miksi laki/eduskunta pakottaa käyttämään talvirenkaita silloin kun niihin ei ole tarvetta?
Jos nastarengastestien tuloksia on vääristelty niin korjautuuko asia syyttämällä tekijöitä ja esittämällä uusia vääriä tietoja?
MOT veti urat hatusta.
5
189
Vastaukset
- nastapelleitkee
Nastapelle ripulit housuissa ei sulata totuutta? Tottakai tollanen piikkimäärä syö urat..
Nastat kuluttavat teitä. Esim. Saksa kielsi nastat ja kuluminen ja urautuminen loppui siihen paikkaan eikä kieltoa ole peruttu.
- kannattaisitutkia
Pitäiskö jonkun tutkia niitä päällysteen tekijöitä. Kun kaikkialla muualla säästetään niin tuskinpa asfaltin tekijät ovat olleet osattomia tässä ajassa. Varmaan niissä kalliimmissa aineosissa säästetään sielläkin ja se näkyy sitten tien nopeampana kulumisena.
- tyhmätnastapelet
Mitä useampipiikki.. Tietenkin jyrsii enemmän!
- SulaaAlle
Entäs halpisrenkaat ja niiden nastoitus, pysyvätkö yhtään normeissa käytössä?
Ainakin rengasrikkoja näkee nykyään niin paljon (etenkin motarilla näillä helteillä), että on lähes pakko johtua halpisrenkaista, koska ei niitä aikanaan noin paljon ollut, kun ne kinuskikiekot eivät olleet muodissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735589Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52302Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21576Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211230Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855