Terve,
Tuolla olisi yksi paikka avoinna myyntiedustajaksi jossa myytäisiin turvajalkineita ym. henkilösojaimia ym.
Koska on niin toivoton olo tämän työttömyyden takia kun mistään ei saa töitä ja tuossahan olisi työ jota voisi kokeilla mutta olen aikaisemminkin miettinyt myyntiedustajan töitä ja enkä tiedä onko minusta siihen.
Se käsittääkseni vaatii ihmiseltä tiettyjä ominaisuuksia. Voisin nähädä itseni myymässä jossain siten että asiakkaat ottavat minuun yhteyttä tms. mutta sitä epäilen että onko minusta siihen jos minun pitää koittaa tyrkyttää tuotteita asiakkaille joten taitaa olla parasta minun kohdallani unohtaa tuo kyseinen työ? :)
En voisi puhelinmyynitäkään tehdä koska musta ei olisi siihen että soittelen ja tyrkytän. On tää vaikeeta. :D
Myyntiedustaja
Jebajee78
2
114
Vastaukset
Sekä olen vähän sellainen jos pitäisi esim. jotain esittelytilaisuuksiaj tehdä niin saatan jännittää sellaisia tilanteita missä minun pitäisi esitellä paikassa missä paljon ihmisiä kuten muutenkin jos yksin pitäisi puhua jossain missä joku 10 ja yli ihmistä niin jännitän, saatan mennä niin etten sanoja löydäja ja lukkoon eli joo vastaan itse itselleni että unohdan tuollaisen myyntityön. :D
Vielä että taitaa olla sen merkki yleensäkkin jos epäilee että pärjääkö jossain työssä niin selaiseen on turha hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2722411- 971931
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!711130Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si171122Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391021Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46971- 47968
- 46942
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika40914