Myyntiedustaja

Jebajee78

Terve,

Tuolla olisi yksi paikka avoinna myyntiedustajaksi jossa myytäisiin turvajalkineita ym. henkilösojaimia ym.

Koska on niin toivoton olo tämän työttömyyden takia kun mistään ei saa töitä ja tuossahan olisi työ jota voisi kokeilla mutta olen aikaisemminkin miettinyt myyntiedustajan töitä ja enkä tiedä onko minusta siihen.

Se käsittääkseni vaatii ihmiseltä tiettyjä ominaisuuksia. Voisin nähädä itseni myymässä jossain siten että asiakkaat ottavat minuun yhteyttä tms. mutta sitä epäilen että onko minusta siihen jos minun pitää koittaa tyrkyttää tuotteita asiakkaille joten taitaa olla parasta minun kohdallani unohtaa tuo kyseinen työ? :)

En voisi puhelinmyynitäkään tehdä koska musta ei olisi siihen että soittelen ja tyrkytän. On tää vaikeeta. :D

2

150

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekä olen vähän sellainen jos pitäisi esim. jotain esittelytilaisuuksiaj tehdä niin saatan jännittää sellaisia tilanteita missä minun pitäisi esitellä paikassa missä paljon ihmisiä kuten muutenkin jos yksin pitäisi puhua jossain missä joku 10 ja yli ihmistä niin jännitän, saatan mennä niin etten sanoja löydäja ja lukkoon eli joo vastaan itse itselleni että unohdan tuollaisen myyntityön. :D

• Vielä että taitaa olla sen merkki yleensäkkin jos epäilee että pärjääkö jossain työssä niin selaiseen on turha hakea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      950
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      828
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      779
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      707
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      644
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      36
      586
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      480
    Aihe