Kannattaa harkita tarkoin mihin yliopistoon pyrkii ja etenkin mihin menee.
https://www.tem.fi/tyo/tiedotteet_tyo?89506_m=120555
Tekniikan alalla työttömyys kasvaa ja pitkittyy
5
326
Vastaukset
- tietty
Mikään yliopisto tai muu oppilaitos ei takaa yksittäisen henkilön työllistymistä. Työllistyminen on jokaisen omissa käsissä.
Jos ei itse usko työllistymiseensä eikä tee mitään sen eteen, kaikki opiskelu on turhaa.- kaiken.AjaO
Tärkeintä on se, mitä opiskelee, ei se missä opiskelee.
- JOT-filosofi
Yliopistot luovat sellaista mielikuvaa, että he kouluttavat oikeassa siilossa, mutta sitä ei voi mitenkään todentaa, koska jumitaan perusopetuksen täydellisyyden tavoitteissa.
- onko.ihme
Päivi Lipposen sanoin Suomessa koulutetaan maailman parhaita osaajia eilispäivän ammatteihin.
- Peliteoriaa
Kovin paljoa ei tekniikan alan opiskeluun kannata panostaa, koska se voi olla hukkaan heitettyä aikaa ja energiaa, joka kännattaa käyttää johonkin muuhun. Onneksi tutkintotodistuksen saa melko helposti kouraan useimmista tekniikan oppilaitoksita, koska niiden rahoitus on sidottu tuotettujen tutkintojenmäärään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721