Kotivakuutus vuokralaiselle?

swwqqswsws

Lähes jokainen vuokranantaja edellyttää vuokralaiselta kotivakuutusta ja jos olen käsittänyt oikein niin sitä ei saa jos on luotot menneet.
Tarkoittaa sitä ,että yli sata tuhatta ihmistä joutuu käytännössä asunnottomaksi ja kadulle.Onko näin?

6

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dffdfgfdg

      Kotivakuutuksella ei vuokranantaja tee yhtään mitään.
      Vastuuvakuutus on jotakin tärkeää.

      • vakuutusmikävakuutus

        Kyllä kotivakuutus on tärkeä, myös vuokranantajalle, sillä niihin yleensä sisältyy mainitsemasi vastuuvakuutus.


      • BobBuilder

    • KummallisiaLuuloja

      Mitähän iloa nuo vuokranantajat kuvittelee tuosta kotivakuutuksesta olevan? Asiahan on niin, että olipa kyse mistä vakuutuksesta tahansa, vakuutusyhtiö tekee kaikkensa, ettei joudu korvaamaan mitään. Ja tuo "vastuuvakuutus" sisältää yleensä jonkinlaisen oikeusapusysteemin, eli vuokralainen saa vakuutusyhtiön piikkiin asianajajan, joka taas junailee kaikki vastuut pois vuokralaiselta.

      • BobBuilder

        En kuvittele yhtikäs mitään, vaan tiedän kokemuksesta. Vakuutus on tarpeen vahinkojen kattamiseksi.

        Oikeusturvavakuutus ei kata kustannuksia. Muutenki se on alimitoitettu. Sillä pääsee vasta käräjille. Vuokrajutuissa jokainen maksaa yleensä oikeudenkäyntikulut itse, joten 99 % jutuista vuokralainen häviää taloudellisesti joka tapauksessa. Oikeudenkäynti ei juuri koskaan kannata.

        Käsitys asianajajista ei vastaa todellisuutta. Vuokralaisten asioita hoitaa se alan heikkotasoisin aines. Minä tiedän.

        Hiukan huvitti se, kun vastapuolen AA sai lopulta porttikiellon yhteen tuomioistuimeen. Tuomarit hermostuivat asiakkaita vedättävään naishenkilöön.


    • vuokraaaanantajakin

      Saa joistakin yhtiöistä luottotiedoton maksaessaan vuoden etukäteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe