Kun on monta vuotta käyttänyt, alkaako sen vaikutus häviämään? Vetinen sperma, mälli ei lentänyt paineella vaan valumalla tuli, haluttomuus. Nämä hävinneet viimeisen puolen vuoden aikana, eli nyt ei mitään oireita ja hiuksia lähtee enemmän.
Muutamassa kuukaudessa lähtenyt hiuksia paljon enemmän kuin esim. vuosi sitten.
Annostus ollut 1mg/pv
Finan käyttäjät
2
158
Vastaukset
- Pellelottenson
Minkä takia vedä sitä jos hiuksia lähtee enemmän? Itse en ole koskaan tajunnut tuota että joku laskee tai katsoo miten hiuksia lähtee. Jos käyn suihkussa niin miten ihmeessä näkisin kuinka paljon hiuksia lähtee kun ne menee viemäristä alas?
Käytin pari kuukautta finaa ja meni hermot kun erektio surkea ja sperma vetinen. Sitten vielä luin noista miestisseistä niin käyttö loppui siihen, niitä ei onneksi tullut. Olen tullut siihen tulokseen, että ei tuota hiustenlähtöä voi estää, hiukset oli ja meni. Positiivisena puolena voi sanoa, että kaljuja pidetään maskuliinisempina ja pilua tulee taatusti enemmän kaljulle. Toki jos parisuhteessa niin tämä ilo menee siinä. Niin tietty pitää olla lihaksia kun läskit tuppaa vähentämään sitä maskuliinisuutta. Vanha kunnon perinteinen ohje kaljuuntuvalle on ajella kaljuksi ja painua salille ellei sitten jo siellä käy.
Ja noista nykyajan lääkkeistä vielä sen verta, että ei tuota huuhaabisnestä kannata tukea ostamalla lääkkeitä/käärmeöljyjä joista ei ole hyötyä. Niin kauan kuin niitä ostetaan tutkimus oikeasti tehokkaille lääkkeille on vähäistä ja oikean kaljutuotteen kehittäminen viivästyy. Se joka sen keksii onkin pian maailman vauraimpia yhtiöitä. - minoxi
finan lisäksi minoksidiilillä on todettua vaikutusta, ei vaikuta spermaan eikä seisokkiin. Toinen ja vähän miehekkäämpi vaihtoehto on tosiaan se että pitää itsensä kondiksessa ja käy salilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892