Ihme juttu...

Paulsaar

Kuinka sestäviä noi paulsaar laturit on? Ostin 2 viikkoa sitten xs sähkötupakan. Lauantaina loppu höyryn tulo ku seinään. olen pyyhkinyt osat nesteestä vaihdellut vastusta ja vaikka mitä ja ei höyrynny. Sit huomasin että eihän se ees lataa ku laittaa johtoon ei syty sininen. Kun imee niin välkyttää päässä monta kertaa eli senhän merkki että akku loppu? Ei keksi muuta syytä ku että laturi paskana. En nyt mikään kaikki tietävä oo ku pari viikkoo pössytelly mut ei noilta halppis paketeilta voikkaan ottaa liikoja. Vai voiko olla muuta syytä. Ehkä pikkusen tulee ku imasee mut loppuu heti. Pari kertaa tipahtanu lattialle vahingossa. Eikai voi noin herkästi hajota? Hjel.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teeseitsejakuole

      Tuttu juttu. Minulla on kaksi noita XS:iä ja kummastakin särkyi laturi kahdessa viikossa. Kosketus häviää molemmista päistä.

      Onnistuin korjaamaan molemmat laturit: maailma on täynnä usb-liittimiä, kiinnitin usb johdon miinus johdon ilmastointiteipillä lataushylsyn metallikuoreen. Katkaisin hylsyn pohjasta vedonpoistajan metallipintaa myöten ja työnsin neulan läpi vedonpoistajan keskeltä, kunnes se kosketti hylsyn sisällä keskinapaa. Kiinnitin plusjohdon neulaan. Nyt toimii.

      Toisen laturin hylsyyn vedin samalla tavalla johdot vanhasta 5 V nokialaisen laturista.

    • Mulkberry.Pi

      Mihin helkkariin tarvitaan dataliitin USB:tä (Universal Serial Bus) jonkin syöpämyrkkypillin yhteydessä? Postaako se someen höyryaromiarvosteluja? Sähköä se peräpuikko vain tarvitsee: 5VDC virtarajoituksella.

      - apropos vaporwave

      https://youtu.be/YcsYSJwewWk

      • Alaluovuta

        En minäkään ymmärrä mihin sitä usb liitintä tarvitaan, mutta semmoisen oli valmistaja siihen laittanut. Kun sen usb liittimen tökkäisi laturiin tai muuhun liitäntään, laturi heräsi toimimaan.

        Mutta kun virta ei enää kulkenut virtalähteestä laturinjohtoon, vaihdoin liittimen ja johdon. Ainakin Se auttoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe