Vasemmistolainen bussikuski pelasti tytön

persut_mamuttaa

PERSUJEN TÄNNE HAALIMIEN matu-ahdistelioiden kynsistä Vierumäki-Heinola välillä ,järkyttynyt tyttö soitti äidilleen nyt lähdetätään ostamaan turvasumuketta . Nyt annetaan lahjoja tällä viikolla kun on koulujen päättäjäiset ,hyvä idea on antaa koululaiselle turvasumuke sillä voi säästää paljolta tuholta ja nuoren elämä voi olla pilalla koko elämän . Nyt alkoivat helteet ja nuoret naiset pukeutuvat todella kevyesti .Nämä kivikauden tasolla olevat persut ja ODIN-barpaarit eivät hallitse himojaan pitkän talven vihdoinkin loputtua .

30

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha_vasuri

      Taas havaittiin että vasurit ovat rehellisiä työntekijöitä ja heikoimpien auttajia.
      Persut haalii vaan tänne lisää mamuja verovaroillamme elämään. Hävetkää persut.

      • PökäleMar

        Palstapölhö sitten vastasi itsellleen hhe


      • vanha_vasuri

        Persuista ei ole kuin valehtelemaan ja pettämään. Ja se ei edes naurata.


    • Orvokilla_munat

      Persukuski olisi mennyt pitämään kiinni tytöstä. On ne niin mamujen puolta.

    • heh.vasuri

      olis pyytäny varvin itellekin.

    • okiloi

      Vasurit ovat maamme selkäranka.

    • persut_mamuttaa

      Miksi persut haalii tänne yhä vaan uusia mamuja? Vaikka lupasivat laittaa rajat kiinni!

      • PS_assholes

        Ja lapioivat vaan lisää rahaa Kreikkaan. Vaikka lupasivat pistää piikin kiinni!


      • PS_rikkaiden_asialla

        Takinkääntöä pahimmillaan.


    • Timoteus_Tuhnu

      Me Bersut ollaan selkärankasia parpaareja, syötään kurittomia kakaroita, annetaan akalle turpaan jos natkutaa, ja tehhään jytky joulupukin pulkkaan, jos ei tuo kossua. Vasemmistolaiset on kommarivillaristeja ja ulkomaan akentteja.

    • vanha_vasuri

      Vasemmistolaiset duunarit ovat maamme selkäranka.

      • fgh5645645

        Olet harvinaisen oikeassa ----


      • vanja_eno

        Ja tyttöjen pelastus.


    • opelius

      Timo Soini ja dollarit vai oliko lie taalerit ja kokoomuksen talousoppi, eli kun Timo suuri ei ole.....

    • vasemmisto_rules

      Olkaamme valppaita vasureita, kuten yo. avauksen bussikuskikin.

      • muskelimasa

        Näin on. Raiskaajat ja rasistit varokoon tekojaan, muuten lätty lätisee.


      • lätty_lätisee
        muskelimasa kirjoitti:

        Näin on. Raiskaajat ja rasistit varokoon tekojaan, muuten lätty lätisee.

        Varsinkin raiskaavat persurasistit varokoot vasurien luuvitosia.


    • puolue_ensin

      Olemme kaikki ylpeitä vasemmistolaisesta bussikuskista.

      • minäkin_olen

        Kaikista vasemmistolaisista voi ja pitää olla ylpeitä.


      • okiloi
        minäkin_olen kirjoitti:

        Kaikista vasemmistolaisista voi ja pitää olla ylpeitä.

        Juuri näin on asia.


    • Rekkakuskionerimies

      Se kuski oli se persuista loikannu rekkakuski se Maria Tolppanen vissiin.

    • persuilu_tuottaa_tolloja

      Miksi persut haalii tänne yhä vaan lisää mamuja? Ja vieläpä ne kaikki raiskaajat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe