PERSUJEN TÄNNE HAALIMIEN matu-ahdistelioiden kynsistä Vierumäki-Heinola välillä ,järkyttynyt tyttö soitti äidilleen nyt lähdetätään ostamaan turvasumuketta . Nyt annetaan lahjoja tällä viikolla kun on koulujen päättäjäiset ,hyvä idea on antaa koululaiselle turvasumuke sillä voi säästää paljolta tuholta ja nuoren elämä voi olla pilalla koko elämän . Nyt alkoivat helteet ja nuoret naiset pukeutuvat todella kevyesti .Nämä kivikauden tasolla olevat persut ja ODIN-barpaarit eivät hallitse himojaan pitkän talven vihdoinkin loputtua .
Vasemmistolainen bussikuski pelasti tytön
30
282
Vastaukset
- vanha_vasuri
Taas havaittiin että vasurit ovat rehellisiä työntekijöitä ja heikoimpien auttajia.
Persut haalii vaan tänne lisää mamuja verovaroillamme elämään. Hävetkää persut.- PökäleMar
Palstapölhö sitten vastasi itsellleen hhe
- vanha_vasuri
Persuista ei ole kuin valehtelemaan ja pettämään. Ja se ei edes naurata.
- Orvokilla_munat
Persukuski olisi mennyt pitämään kiinni tytöstä. On ne niin mamujen puolta.
- heh.vasuri
olis pyytäny varvin itellekin.
- okiloi
Vasurit ovat maamme selkäranka.
- persut_mamuttaa
Miksi persut haalii tänne yhä vaan uusia mamuja? Vaikka lupasivat laittaa rajat kiinni!
- PS_assholes
Ja lapioivat vaan lisää rahaa Kreikkaan. Vaikka lupasivat pistää piikin kiinni!
- PS_rikkaiden_asialla
Takinkääntöä pahimmillaan.
- Timoteus_Tuhnu
Me Bersut ollaan selkärankasia parpaareja, syötään kurittomia kakaroita, annetaan akalle turpaan jos natkutaa, ja tehhään jytky joulupukin pulkkaan, jos ei tuo kossua. Vasemmistolaiset on kommarivillaristeja ja ulkomaan akentteja.
- vanha_vasuri
Vasemmistolaiset duunarit ovat maamme selkäranka.
- fgh5645645
Olet harvinaisen oikeassa ----
- vanja_eno
Ja tyttöjen pelastus.
- opelius
Timo Soini ja dollarit vai oliko lie taalerit ja kokoomuksen talousoppi, eli kun Timo suuri ei ole.....
- vasemmisto_rules
Olkaamme valppaita vasureita, kuten yo. avauksen bussikuskikin.
- muskelimasa
Näin on. Raiskaajat ja rasistit varokoon tekojaan, muuten lätty lätisee.
- lätty_lätisee
muskelimasa kirjoitti:
Näin on. Raiskaajat ja rasistit varokoon tekojaan, muuten lätty lätisee.
Varsinkin raiskaavat persurasistit varokoot vasurien luuvitosia.
- puolue_ensin
Olemme kaikki ylpeitä vasemmistolaisesta bussikuskista.
- minäkin_olen
Kaikista vasemmistolaisista voi ja pitää olla ylpeitä.
- okiloi
minäkin_olen kirjoitti:
Kaikista vasemmistolaisista voi ja pitää olla ylpeitä.
Juuri näin on asia.
- Rekkakuskionerimies
Se kuski oli se persuista loikannu rekkakuski se Maria Tolppanen vissiin.
- persuilu_tuottaa_tolloja
Miksi persut haalii tänne yhä vaan lisää mamuja? Ja vieläpä ne kaikki raiskaajat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625