Assiuden tuntevää lääkäriä Turusta?

minäkysyn

Tietääkö joku assiuden tuntevaa lääkäriä Turusta? Kukahan sellainen olisi?

2

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vertaisten

Assiuden tuntee parhaiten ne, joilla se on. Vertaisilta saa kyllä neuvoja...

Assileirillä Turussa heinäkuussa 2016 voi kysellä. Eli mukaan vaan...

Alkaa perjantaina 22.7. klo 14, päättyy sunnuntaina 24.7. klo 18

Ohjelmassa on mökkielämää kera luentojen, joista ensimmäinen käsittelee ihmissuhteita, suhdetaitoja ja keskustelua näistä aiheista. Toinen luento käsittelee etuuksia, palvelupolkuja ja oikeuksia. Kolmas luento on ajankohtaisesta autismin kirjon teemasta oleva puheenvuoro.

http://www.aistiyhdistys.fi/22-7-24-7-2016-assileiri-asperger-aikuisille/

• Aspergerinfo_YP

Hyvä tietää, saako sinne ottaa koiranpennun mukaan? Saksanpaimenkoiran pennun. On takuuvarmasti kiltti.

Entä osaatko neuvoa sellaisessa jos saa häädön asunnosta niin kannattaako asia riitauttaa käräjäoikeudessa. Mulla on pari pohjaa aihetta koskien olemassa. Eli olen kyllä hoitanut näitä asioita aiemminkin lakimiessuvusta olevana, mutta kysyisin mielipidettäsi.

Voiko leirillä luennoida tai toimitta jonnekin luentomateriaalia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      201
      7068
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2086
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1728
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1410
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1278
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1165
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1094
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1036
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      257
      985
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      979
    Aihe