Hei, olen iskenyt silmäni moiseen kameraan ja tiedustelenkin nyt käyttökokemuksia kaikenlaisista mahdollisista tilanteista.
Laittakaapa ruusuja ja risuja tulemaan ja mistä moisen mahtaisi saada edullisimmin?
Verkkokauppa.com myy moista hintaan 1.456€ eli ~8.800FIM, Saksasta irtoaa hintaan 1.299 eli hiukan alle 8.000FIM, mutta en pistäisi pahakseni vaikka jostain löytyisi edullisemmin.
Isompi muistikampa on ilmeisesti heti alkuun pakko-ostos, josta tullee lisähintaa n.100-200€.
Kiitän ystävällisesti etukäteen vastauksista!
T. Mikko Kemppainen
Kokemuksia Sony Cyber-shot DSC-F707 -digikamerasta?
1
245
Vastaukset
- 707
Viikon verran moista värkkiä olen käyttänyt ja toistaiseksi olen ollut tyytyväinen.
Kaikkia hienouksia ei ole vielä tullut käytettyä mutta kuvia on jo jonkin verran kertynyt.
Heti ensimmäisistä kuvista alkaen olen hämmästellyt kuvien uskomattoman hyvää laatua, kuvat on todella tarkkoja ja värit loistavia.
(tämä on kylläkin ensimmäinen digikamerani, joten muista merkeistä/malleista ei ole kokemusta.)
Laadun suhteen olen aina ollut normaalia vaativampi ja tämän kameran tuotokset on tähän mennessä vaatimustason täyttänyt.
Kamera tuntuu olevan suhteellisen helppokäyttöinen, pienen treenin jälkeen useimmat toiminnot on muistissa, eikä manuaalia tarvitse koko ajan selailla.
Muisti-tikkuja hommasin samantien useampia, eipä ainakaan tarvitse heti murehtia muistin loppumista.
Näin vähäisen kokemuksen perusteella: Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684