Nykyään on saatavana edullisia valvontakameroita joiden avulla varkaat voidaan tunnistaa. Jonkun viranomaisen täytyisi maksaa siitä että joku henkilö on saanut valvontakameraansa tallennettua varkaan itse teossa. Tämä olisi hyvä ennaltaehkäisevä keino vahentää varkauksia. Ei kun valvontakamera paikoilleen ja odottamaan että varas jää kiinni itse teossa.
Valvontakameraan kuvatusta varkaasta maksu
palkkiovihjeestä
1
178
Vastaukset
- qwqwq
Valtio/poliisi takavarikoi tällaisen maksutta todisteena rikoksesta. Rikoksia on monen asteisia, muitakin kuin varkauksia, näpistyksestä murhaan. Kuka arvioisi minkä hintainen todiste on, vai voisiko kuvan ottanut ryhtyä kiristämään valtiota, tai jopa tekijää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175