Jo kymmenen vuotta Kokkolan-palstalla keskustelleena voin vain todeta, että Suomi24 syrjii rekisteröimättömiä keskustelijoitaan sekä lukijoitaan estämällä viestien peukuttamisen suuntaan tai toiseen. Olipa harvinaisen törkeä ihmisoikeuksia loukkaava teko sallia viestien peukutus vain rekisteröidyille ihmisille, jotka muuten kuuluvat keskustelijoiden vähemmistöön viestien määriin perustuen. Onko tämä oikeudenmukaista kohtelua ihmisille?
Peukutus kielletty vakkareilta? Törkeää syrjintää!
43
620
Vastaukset
- evvk_
Voi hyvänen aika, että ihan syrjintää?
Ihan sama.- ptfyi-halavattu
Oon ihan samaa mieltä syrjinnästä hyväkö meitä on sentäs muitaki. Harmittaa nuo turvapaikanhakijakki niillä ei oo kans mitään mahollisuutta peukuttaa alaspäin niitä haukkujia kö ne ei saa ees rekisteröityä mitään ennen hyväksymistä tän yhteiskunnan kansalaisiksi.
- vitutuskäyrä
Eipä tartte enään ottaa kantaa Kokkolan asioista kertoviin tapahtumiin mikäli toi peukku pelleily tehtiin vaan saitilla chättäileviä rekattuja trolleja varten.
Erittäin fiksu uudistus ylläpidolta.
Peukutukseen vaaditaan rekisteröinti ja sen lisäksi yksi ihminen voi antaa vain yhden peukun (testasin asian toimivuuden juuri). Häipyypä nuo massatykkäämiset mitä jotkut harrastivat aikoinaan, yksi ihminen ja yksi äänestyslipuke on oikein. Niin ja sen äänestäjän pitää vielä näyttää henkkarinsa (rekisteröityä), loistavaa:)- sormettaminen_mukavampaa
No vähän se vääristää kun te peukutatte kohta toisianne, kirjoitittepa mitä diibadaabaa tahansa. No eipä sillä toisaalta ole mitään merkitystä mihinkään. Aloittaja pitäisi otsikoissa näkyä!!
sormettaminen_mukavampaa kirjoitti:
No vähän se vääristää kun te peukutatte kohta toisianne, kirjoitittepa mitä diibadaabaa tahansa. No eipä sillä toisaalta ole mitään merkitystä mihinkään. Aloittaja pitäisi otsikoissa näkyä!!
No tuon aloittajan näkymisen suhteen oon kyllä täysin samaa mieltä!
Diibadaaban suhteen taas vähä eri mieltä, ainahan me puhutaan tiukkaa ja vakavaa asiaa;)- TyhmyysPalkitaan
Se on ny niin, jotta tää lienee ylläpidon salajuoni paljastaa sinimerkkiset suurelle yleisölle montako peukkua net pystyy laittaa toisilleen ja avaamalleen palstalleen, että lankaan menivät eikä muilla sinimerkkisillä onnistu peukutus, ko ovat sama henkilö kuka trollaa niillä useilla sinimerkeillä ihtensä kanssa tinttu-liinan ja toljanterin avaamilla palstoilla, toki ylläpito on poistanu niitä paljon, jotta nyt ymmärrämme miksi vain kaksi peukkua nousi sinimerkkisten palstalle tänä päivänä.
- psykiatrin-pakeille
TyhmyysPalkitaan kirjoitti:
Se on ny niin, jotta tää lienee ylläpidon salajuoni paljastaa sinimerkkiset suurelle yleisölle montako peukkua net pystyy laittaa toisilleen ja avaamalleen palstalleen, että lankaan menivät eikä muilla sinimerkkisillä onnistu peukutus, ko ovat sama henkilö kuka trollaa niillä useilla sinimerkeillä ihtensä kanssa tinttu-liinan ja toljanterin avaamilla palstoilla, toki ylläpito on poistanu niitä paljon, jotta nyt ymmärrämme miksi vain kaksi peukkua nousi sinimerkkisten palstalle tänä päivänä.
Toi ei ole normaalin ihmisen puhetta.
- Tohtori_Nauris
psykiatrin-pakeille kirjoitti:
Toi ei ole normaalin ihmisen puhetta.
Linkistä löytyy lisää saman häiriintyneen hepun horinoita. Mahtaako olla välillä hoidossa, kun on taukoja jankkaamisessa.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14121485/kokkolan-vainoaja-hapaistiin-helmikuussa! - mustaksimuuttui
Tohtori_Nauris kirjoitti:
Linkistä löytyy lisää saman häiriintyneen hepun horinoita. Mahtaako olla välillä hoidossa, kun on taukoja jankkaamisessa.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14121485/kokkolan-vainoaja-hapaistiin-helmikuussa!Tinttu käskee aina mennä psykiatrille ja tonttu luulee, että kaikki on yks ja sama keskustelija, huh huh. Pitäisköhän teitin mennä johnain parisuhde terapiaan päästämään höyryä pihalle.
mustaksimuuttui kirjoitti:
Tinttu käskee aina mennä psykiatrille ja tonttu luulee, että kaikki on yks ja sama keskustelija, huh huh. Pitäisköhän teitin mennä johnain parisuhde terapiaan päästämään höyryä pihalle.
Oot kyllä ihan oikeassa tuon teraphiatarpheen suhtheen. Pitäskhöhän meirän mennä ihan isommallakin lössillä siniset horisoon, mä voisin aloitaa teraphian kertoilemalla kuinka makea kokemus on ollu ku löysin täältä näin maharottoman mukhavia kavereita:)
- kerro_omilles_vaan
On sulla vaan niin tylsät jutut ettei niitä jaksais terapeuttinen kuunnella.
Mikään laki ei kiellä sinuakaan rekisteröitymästä.
- turvatarkkailija
Eipä paljo huvita antaa henkilötietoja tämmöselle instanssille, josta ne voi vuotaa vaikkapa hakkereille, ja sitte käyttävät tietoja laittomuuksiin.
http://www.iltalehti.fi/digi/2012120516414113_du.shtml turvatarkkailija kirjoitti:
Eipä paljo huvita antaa henkilötietoja tämmöselle instanssille, josta ne voi vuotaa vaikkapa hakkereille, ja sitte käyttävät tietoja laittomuuksiin.
http://www.iltalehti.fi/digi/2012120516414113_du.shtmlEi sinne mitään henkilötietoja joudu antamaan, et edes omaa sähköpostiosoitettas. Riittää kun keksit itelles nimmarin ja salasanan ja se on siinä.
- tappiotamainostajille_
Eittämättä keskustelu päättyi Kokkolan luetuimpienkin palstalla heti aamupäivästä, joten syytä huoleen on. Viesti keskustelijolle näyttäisi olevan selkeä, menkää muualle, jos ei kiinnosta rekisteröityä.
- viiminen-naula-arkussa
Juu ei mitään mut nyt tää pelleily keskustelijoiden tasa-arvosuudesta lipaisi niin alta riman, että meitsi sanoo nyt hei hei.........
pakko on nyt vaan tämmösenä rekattuna kysyä et oottako te tosissanne noin peukunkipiöitä. pitäiskös tässä antaa sitte jokaiselle peukku et kellään ei oo paha mieli?
- tympääntynyt
Peukutuksen estäminen valtaväestöltä vaikuttaa jonkun koulukiusaajan touhulta. Siinä olisi taas jollekin peiliin katsomisen paikka.
No meitsiki toteaa että on tapahtunu pahimman luokan loukkaus YK:n perustamisasiakirjaa, Suomen perustuslakia sekä Madridin ja Belfastin ihmisoikeussopimusten 21:tta ja 728:tta artiklaa kohtaan. Meikä säälipeukuttaa ja samalla itteään myöski kun tuli näin hyvin sanottua.. ;-D
- poistulipari
Luojan kiitos, ettei tarvihe rekisteröityä voijakseen tehä poistoilimootuksia asiattomista omia suhteitaan puivista chättäilijöistä ja nuista ketkä avaa ihimisten kunniaa polokevia palstoja. Hyvin toimii vai mitä?
poistulipari kirjoitti:
Luojan kiitos, ettei tarvihe rekisteröityä voijakseen tehä poistoilimootuksia asiattomista omia suhteitaan puivista chättäilijöistä ja nuista ketkä avaa ihimisten kunniaa polokevia palstoja. Hyvin toimii vai mitä?
Olipa mukava ku sai pistää peukku alas...Mukavaa vaihtelua ku oon saanu kamujen viestejä peukuttaa ylöspäin. :))
poistulipari kirjoitti:
Mun on nyt pakko kysyä tämä kysymys ja haluan kunnollisen vastauksen.. Etusivulla on 20 aloitusta. Yksi ainoa on rekatun tekemä ja melkeenpä siihen rekatut kirjoitteleekin. Miksi tuo yksi aloitus niin kovasti stressaa, kun sen voi jättää avaamatta? Nyt ei selitykseksi kelpaa ettei kuulu aihealueeseen. Täällä on ollut muitakin jotka ei kuulu, mutta niissä ei kukaan valita sitä. Miksi juuri rekatut ovat silmätikkuna!? Mä en usko, että syynä on tuo yllämainittu asia. Kertokaapas sekin, että miksi klikkaatte auki rekattujen aloituksen, jos se niin harmittaa? Minä kun itse en avaa esim. Kimeerijuttuja ym. sellasia mistä en tykkää.
Just tuota samaa mä oon kyselly jo aiemmin, välillä tiukinkin sanakääntein.
Tuskinpa tuohon vastausta tulee kun ei siihen oikein voi vastata:)toljanter kirjoitti:
Just tuota samaa mä oon kyselly jo aiemmin, välillä tiukinkin sanakääntein.
Tuskinpa tuohon vastausta tulee kun ei siihen oikein voi vastata:)Miksei muka..kai tuohon nyt joku syy on..tai sitten se syy on sellainen ettei kehtaa sitä kirjoittaa.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Mun on nyt pakko kysyä tämä kysymys ja haluan kunnollisen vastauksen.. Etusivulla on 20 aloitusta. Yksi ainoa on rekatun tekemä ja melkeenpä siihen rekatut kirjoitteleekin. Miksi tuo yksi aloitus niin kovasti stressaa, kun sen voi jättää avaamatta? Nyt ei selitykseksi kelpaa ettei kuulu aihealueeseen. Täällä on ollut muitakin jotka ei kuulu, mutta niissä ei kukaan valita sitä. Miksi juuri rekatut ovat silmätikkuna!? Mä en usko, että syynä on tuo yllämainittu asia. Kertokaapas sekin, että miksi klikkaatte auki rekattujen aloituksen, jos se niin harmittaa? Minä kun itse en avaa esim. Kimeerijuttuja ym. sellasia mistä en tykkää.
Olisko vaan nii kapee elämänpiiri et joku mitätön juttu ottaa vallan... :( Mä en kyl muuta keksi.
- paperisilppuri
tinttu-liina kirjoitti:
Ne vainoojan viestit on poistunu tänään, että semmosta.
- Juurta_Jaksain
tinttu-liina kirjoitti:
Eihän täällä voi olla muita rekattujen avauksia, koska kaikki viikon sisään rekkaamien avaamat asiattomat saitit on poistettu ykkös ja kakkossivulta. Kyse on lähinnä useista rekattujen avaamista samansisältöisistä "pusi pusi" chattailusaiteista eli suomennettuna häiriköivästä massapostituksesta. Kokkolan-palstalla on oma linkki, mistä mennään chattiin siinä lukee sinisin kirjaimin Kokkolalaisten chat, jonka tekstiä klikataan sinne saa mennä flirttailemaan keskenään. Se sininen suorakulman mallinen painike siinä chattilinkin alla, jossa lukee valkoisella isolla tekstillä, että ALOITA UUSI KESKUSTELU tarkoittaa Kokkolan asioista ja tapahtumista kertovien aiheiden uusia avauksia, joista sitten kiinnostuneet vakkarit ja yleisö vaihtavat ajatuksiaan tukka putkella, jos huvittaa. Tyydyttikö tämä?
Juurta_Jaksain kirjoitti:
Eihän täällä voi olla muita rekattujen avauksia, koska kaikki viikon sisään rekkaamien avaamat asiattomat saitit on poistettu ykkös ja kakkossivulta. Kyse on lähinnä useista rekattujen avaamista samansisältöisistä "pusi pusi" chattailusaiteista eli suomennettuna häiriköivästä massapostituksesta. Kokkolan-palstalla on oma linkki, mistä mennään chattiin siinä lukee sinisin kirjaimin Kokkolalaisten chat, jonka tekstiä klikataan sinne saa mennä flirttailemaan keskenään. Se sininen suorakulman mallinen painike siinä chattilinkin alla, jossa lukee valkoisella isolla tekstillä, että ALOITA UUSI KESKUSTELU tarkoittaa Kokkolan asioista ja tapahtumista kertovien aiheiden uusia avauksia, joista sitten kiinnostuneet vakkarit ja yleisö vaihtavat ajatuksiaan tukka putkella, jos huvittaa. Tyydyttikö tämä?
Et vieläkää kertonu mikä on perimmäinen syy, kun noin häiritsee..En usko että se on tuo, että ei ole muka Kokkola-aiheisia. Mua katos ei ainakaa häiritse sillai mikään kirjoitus täällä, kun en avaa niitä ollenkaan. sitä paitsi kyllähän meidän jutut on kaupunkialueen juttuja, kun tuossa minunki aloituksessa puhutaan kaupungin uimarannoista, kaupungissa kasvavista voikukista ja siitä mitä niistä voi tehdä. Sitten jutellaan kokkola-alueen ihmisistä ja heidän elämästään, joten eikös vaan ollakki ihan oikealla palstalla Kokkola-aiheilla. ;))
- kiusantekijäkö
Älä nyt tee itsestäsi enää typerämpää kun oletkaan ihan vain jankkaamalla selvästä asiasta!
- Juurta_Jaksain
tinttu-liina kirjoitti:
Et vieläkää kertonu mikä on perimmäinen syy, kun noin häiritsee..En usko että se on tuo, että ei ole muka Kokkola-aiheisia. Mua katos ei ainakaa häiritse sillai mikään kirjoitus täällä, kun en avaa niitä ollenkaan. sitä paitsi kyllähän meidän jutut on kaupunkialueen juttuja, kun tuossa minunki aloituksessa puhutaan kaupungin uimarannoista, kaupungissa kasvavista voikukista ja siitä mitä niistä voi tehdä. Sitten jutellaan kokkola-alueen ihmisistä ja heidän elämästään, joten eikös vaan ollakki ihan oikealla palstalla Kokkola-aiheilla. ;))
Miten niin minua häiritsee olenko väittänyt jotain sellaista? Luin palstan kommentit ja esitin mielipiteeni niiden pohjalta sekä opastin linkkipainikkeiden käytössä, joten kysele lisää, joltain muulta, jota häiritsee, koska ei minua mikään häiritse.
Juurta_Jaksain kirjoitti:
Miten niin minua häiritsee olenko väittänyt jotain sellaista? Luin palstan kommentit ja esitin mielipiteeni niiden pohjalta sekä opastin linkkipainikkeiden käytössä, joten kysele lisää, joltain muulta, jota häiritsee, koska ei minua mikään häiritse.
Ai mä luulin että olet näitä häätäjiä..sori.:) No tuossa tuli sitten muille asiaa.
kiusantekijäkö kirjoitti:
Älä nyt tee itsestäsi enää typerämpää kun oletkaan ihan vain jankkaamalla selvästä asiasta!
No jos joku täällä tekee typerän niin se olet kyllä sinä itse:)
Etkö oikeasti osaa lukea avauksen nimeä? Kaltaistesi herkkähipiäisten henkilöiden takia me siniset otsikoidaan nykyään avaukset niin ettet vaan eksy lukemaan juttujamme ja saamaan noita traumaattisia kokemuksia. Ei näköjään vaan tehoa.
Kertoisitko meille kaikille että onko sulla joteski vaikea vaihe elämässä, jotain joka sekoittaa pienen mielesi? Oon empaattinen ja kyvykäs auttamaan sua...tinttu-liina kirjoitti:
Ai mä luulin että olet näitä häätäjiä..sori.:) No tuossa tuli sitten muille asiaa.
No kyllä tuo kirjoitus oli sitä samaa hoentaa, että menkää chattiin..Tuo chat kyllä vaatii samanaikaista palstallaoloa. Eipä vaa onnistu, mut en ala enää kenenkää kanssa kinastelemaan näistä. Tämä asia on minun puolestani tässä ja piste.
- hoitoon-tällainen
Kyseinen sekoboltsi ei edes ole kokkolalaisia vaan joku vitun ätmi tai rämehomo. Tässä eräs pakkomielteistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14314635/olisi-huvittavaa-tietaa - Peukaloton
tinttu-liina kirjoitti:
Olipa mukava ku sai pistää peukku alas...Mukavaa vaihtelua ku oon saanu kamujen viestejä peukuttaa ylöspäin. :))
Mitä mahtanet tarkottaa sillä peukkua alas tulikko katumapäälle kö hokasit, et täs oliki tosiaan pantu väärä kööri peukaloruuveihin?
- kah.kummaa
Peukaloton kirjoitti:
Mitä mahtanet tarkottaa sillä peukkua alas tulikko katumapäälle kö hokasit, et täs oliki tosiaan pantu väärä kööri peukaloruuveihin?
Se alaspeukutus -painike ei tieten toimi rekisteröityneilläkään, että jotain oikeudenmukaisuutta sentäs. :D
- Taisipa_Kalvaista
tinttu-liina kirjoitti:
Se näyttää näkyvän vaan rekisteröityneenä punaisena peukkuna.
Pääasia, että kenenkään vakkareiden ei tarvitse nähdä teidän niljakasta propaganda miinuspeukuttelua Kokkolan suosituimmilla ja luetuimmilla palstoilla top-listojen kärjessä.
Taisipa_Kalvaista kirjoitti:
Pääasia, että kenenkään vakkareiden ei tarvitse nähdä teidän niljakasta propaganda miinuspeukuttelua Kokkolan suosituimmilla ja luetuimmilla palstoilla top-listojen kärjessä.
No usko pois, että toi peukutus ei ole mikään ihmetärkeä juttu varmaan kenellekkään. Ihmeen suuri asia tuosta on kyllä tehty.
- Ei_ahista_lainkaan
toljanter kirjoitti:
No jos joku täällä tekee typerän niin se olet kyllä sinä itse:)
Etkö oikeasti osaa lukea avauksen nimeä? Kaltaistesi herkkähipiäisten henkilöiden takia me siniset otsikoidaan nykyään avaukset niin ettet vaan eksy lukemaan juttujamme ja saamaan noita traumaattisia kokemuksia. Ei näköjään vaan tehoa.
Kertoisitko meille kaikille että onko sulla joteski vaikea vaihe elämässä, jotain joka sekoittaa pienen mielesi? Oon empaattinen ja kyvykäs auttamaan sua...Vai empaattinen ja kyvykäs? Täys pelle sä oot!
- KuraattoriKenkku
Älkää väitelkö peukkunappulat pitää poistaa heti, sitten vasta aikuiset tulevat takaisin keskustelemaan sankoin joukoin paitsi nyt kö on tämä myrskytilanne päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448199Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432201Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262092- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811647- 301217
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860