Hei! Onko muilla samanlaisia kokemuksia Vanhasta Apteekista että siellä saa huonoa palvelua, melkein pitää anteeksi pyytää kun vaivaa henkilökuntaa. Ja itse apteekkari on yhtä tympeä kuin muu henkilökunta. Onneksi Varkaudessa on muitakin apteekkeja ja saan vielä ihan itse valita missä asioin. Että silleen. Hyvää kesää vaan teillekin!
Vanha apteekki!
6
648
Vastaukset
- hnhnbmnm
Minua ei kerran palveltu kun olin humalassa. Käyttäydyin ihan asiallisesti..
- PekkaKana69
Ei valittamista palvelussa. Kannattaa miettiä että jos itse menee sinne naama norsunvitulla, niin ehkä se palvelu on sitten sen mukaista. Itse iloisena ihmisenä olen saanut vain hyvää palvelua.
- yskä
Omasta mielestäni ei naamani ole ollut millään norsunvitulla, vaan ihan tavallinen tallaaja ja osaan myös kiittää ja sanoa ole hyvä saamastani palvelusta !!!!!
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
Sama kokemus! Erittäin tympeä tunnelma, apteekkari kuin myrkyn niellyt, joku nuorempi sentään vähän hymyili. Eipä tule käytettyä tämän apteekin palveluja, Varkaudesta onneksi löytyy ystävällisesti palvelevia apteekkeja. Nim."seniori"
- Anonyymi
Onko apteekkarin yleensä ilkeitä.
Taulumäellä oli nykyistä apteekkarin aiemmin mukava/miellyttävä, mutta HÄN jäi eläkkeelle.
Nykyinen on vähän outo, onko se maalaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995