Hei! Onko muilla samanlaisia kokemuksia Vanhasta Apteekista että siellä saa huonoa palvelua, melkein pitää anteeksi pyytää kun vaivaa henkilökuntaa. Ja itse apteekkari on yhtä tympeä kuin muu henkilökunta. Onneksi Varkaudessa on muitakin apteekkeja ja saan vielä ihan itse valita missä asioin. Että silleen. Hyvää kesää vaan teillekin!
Vanha apteekki!
6
557
Vastaukset
- hnhnbmnm
Minua ei kerran palveltu kun olin humalassa. Käyttäydyin ihan asiallisesti..
- PekkaKana69
Ei valittamista palvelussa. Kannattaa miettiä että jos itse menee sinne naama norsunvitulla, niin ehkä se palvelu on sitten sen mukaista. Itse iloisena ihmisenä olen saanut vain hyvää palvelua.
- yskä
Omasta mielestäni ei naamani ole ollut millään norsunvitulla, vaan ihan tavallinen tallaaja ja osaan myös kiittää ja sanoa ole hyvä saamastani palvelusta !!!!!
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
Sama kokemus! Erittäin tympeä tunnelma, apteekkari kuin myrkyn niellyt, joku nuorempi sentään vähän hymyili. Eipä tule käytettyä tämän apteekin palveluja, Varkaudesta onneksi löytyy ystävällisesti palvelevia apteekkeja. Nim."seniori"
- Anonyymi
Onko apteekkarin yleensä ilkeitä.
Taulumäellä oli nykyistä apteekkarin aiemmin mukava/miellyttävä, mutta HÄN jäi eläkkeelle.
Nykyinen on vähän outo, onko se maalaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6416098Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?344157HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972547- 1331845
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311523Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3851468- 131263
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101243Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115935