Huh, huh katsoin tota Karpelan kuvaa. Lyhyt hius ja ihan miehen näköinen. Kohta varmaan ilmoittaa, että nainen kainalossa ja miehet ovat pyh.
Näin kävi Minna Haapkylänkin kohdalla. Näin silloin Haapkylän akan tulossa synnäriltä, miehensä kanssa ja akka kyttäsi minua kiinnostuneen oloisena ja lievästi sanottuna kateellisena. Tiesin heti, että akka on kiinnostunut naisista, kerroin eräälle ystävälleni asiasta, sanoi minulle, hulluja puhut, ei varmasti ole kiinnostunut naisista.
Ystäväni ei enään puhu mitään, kun totuus selvisi. Taitaa Tanjan kohdalla käydä samoin. Eihän tämä Tanja mikään kaunis ole kasvoiltaan, katsokaa nyt niitä pieniä tihrusilmiään, vinot sellaiset. Hiukset aina olleet värjätyt. Mitä muita ns kaunesleikkauksia on tehty. Ei todellakaan mikään kaunotar kasvoistaan, vartalohan jokainen saa melko hyvin muokattua, liikunnalla, kuntosalilla jne., mutta kasvot onkin eri juttu. Jos eivät syntymästään asti ole olleet kauniit ei ne miksikään siitä muutu vaikka kuinka leikattaisiin ja botoksilla parannusta haettaisiin.
Kaikille tiedoksi, en ole lesbo, enkä bi vaan hetero. EVVK mitä vastaat minulle ja haukut minua, mutta tosiasiat aina saa sanoa, mielestäni.
ps. huippukaunis nainen ei ole pää värjättynä, kulmat laitettuna, rinnat suurennettuna ym. ym., vaan luonnollinen oma itsensä. Harvoin näkee todella kaunista naista, mutta löytyy kyllä niitäkin.
Tanja Karpela aivan kuin mies
voituskoaasian
0
270
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4803605Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422968Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872886SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1502774- 1662135
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012085Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141944- 1021864
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361530