Tanja Karpela aivan kuin mies

voituskoaasian

Huh, huh katsoin tota Karpelan kuvaa. Lyhyt hius ja ihan miehen näköinen. Kohta varmaan ilmoittaa, että nainen kainalossa ja miehet ovat pyh.

Näin kävi Minna Haapkylänkin kohdalla. Näin silloin Haapkylän akan tulossa synnäriltä, miehensä kanssa ja akka kyttäsi minua kiinnostuneen oloisena ja lievästi sanottuna kateellisena. Tiesin heti, että akka on kiinnostunut naisista, kerroin eräälle ystävälleni asiasta, sanoi minulle, hulluja puhut, ei varmasti ole kiinnostunut naisista.

Ystäväni ei enään puhu mitään, kun totuus selvisi. Taitaa Tanjan kohdalla käydä samoin. Eihän tämä Tanja mikään kaunis ole kasvoiltaan, katsokaa nyt niitä pieniä tihrusilmiään, vinot sellaiset. Hiukset aina olleet värjätyt. Mitä muita ns kaunesleikkauksia on tehty. Ei todellakaan mikään kaunotar kasvoistaan, vartalohan jokainen saa melko hyvin muokattua, liikunnalla, kuntosalilla jne., mutta kasvot onkin eri juttu. Jos eivät syntymästään asti ole olleet kauniit ei ne miksikään siitä muutu vaikka kuinka leikattaisiin ja botoksilla parannusta haettaisiin.

Kaikille tiedoksi, en ole lesbo, enkä bi vaan hetero. EVVK mitä vastaat minulle ja haukut minua, mutta tosiasiat aina saa sanoa, mielestäni.

ps. huippukaunis nainen ei ole pää värjättynä, kulmat laitettuna, rinnat suurennettuna ym. ym., vaan luonnollinen oma itsensä. Harvoin näkee todella kaunista naista, mutta löytyy kyllä niitäkin.

0

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
        Maailman menoa
        480
        3605
      2. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
        Maailman menoa
        42
        2968
      3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
        Maailman menoa
        87
        2886
      4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
        Maailman menoa
        150
        2774
      5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
        Ikävä
        166
        2135
      6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
        Maailman menoa
        201
        2085
      7. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
        Maailman menoa
        14
        1944
      8. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
        Ikävä
        102
        1864
      9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
        Maailman menoa
        50
        1569
      10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
        Euroviisut
        36
        1530
      Aihe