Olen syönyt sertralinia kuukauden masennukseen ja pakko ajatuksiin. Kolmen viikon tehottoman hoidon kohdalla lisättiin olantsapiini 10mg. Nyt siis olantsapiinia mennyt 10 päivää. Olo ei ole helpottanut yhtään! Tuntuu että mä sekoan ihan kohta. Voiko johtua olantsapiinista....
olantsapiini ja sertralin
3
825
Vastaukset
- hyvinmenee36847849
Mikset vetäisi päälle vielä rotanmyrkkyä? Sitten sinulla on koko setti.
- öööääääää
Miksi olantsapiinia määrättiin tehosteeksi? Se on psykoosilääke ja psykoosilääkkeet tutkitusti kutistaa aivoja merkittävästi pitkäaikaiskäytössä.
- Anonyymi
Jos et ole psykoottinen, niin EN suosittele mitään neuroleptejä (kuten Olantsapiinia).
Olatsapiini eli Olanzapin eli Zyprexa lihottaa myös todella paljon myös (kokemusta on) eikä se johdu pelkästä syömisestä koska kun lopetin sen Olanzapiinin niin aloin vähän laihtumaan, vaikka en muuttanut ruokavaliota mitenkään enkä aloittanut liikuntaa. Ainoa neurolepti joka edes voi nostaa mielialaa on Rxulti mutta se on todella kallista (ellei ole 112 korvattavuutta KELA-kortissa) ja se myös aiheutti itsellä jonkin verran unettomuutta. Muutenkin kannattaa välttää viimeisen saakka niitä neuroleptejä, koska ne ovat hirveitä lääkkeitä niiden haittojen vuoksi!
Itse vahvasti suosittelen että vaihdat sen masennuslääkkeen johonkin muuhun ja suosittelen tosiaan lopettamaan Olantsapiinin mahdollisimman pian! Kokeile esim. Brintellixiä tai Voxraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607