Olen syönyt sertralinia kuukauden masennukseen ja pakko ajatuksiin. Kolmen viikon tehottoman hoidon kohdalla lisättiin olantsapiini 10mg. Nyt siis olantsapiinia mennyt 10 päivää. Olo ei ole helpottanut yhtään! Tuntuu että mä sekoan ihan kohta. Voiko johtua olantsapiinista....
olantsapiini ja sertralin
3
651
Vastaukset
- hyvinmenee36847849
Mikset vetäisi päälle vielä rotanmyrkkyä? Sitten sinulla on koko setti.
- öööääääää
Miksi olantsapiinia määrättiin tehosteeksi? Se on psykoosilääke ja psykoosilääkkeet tutkitusti kutistaa aivoja merkittävästi pitkäaikaiskäytössä.
- Anonyymi
Jos et ole psykoottinen, niin EN suosittele mitään neuroleptejä (kuten Olantsapiinia).
Olatsapiini eli Olanzapin eli Zyprexa lihottaa myös todella paljon myös (kokemusta on) eikä se johdu pelkästä syömisestä koska kun lopetin sen Olanzapiinin niin aloin vähän laihtumaan, vaikka en muuttanut ruokavaliota mitenkään enkä aloittanut liikuntaa. Ainoa neurolepti joka edes voi nostaa mielialaa on Rxulti mutta se on todella kallista (ellei ole 112 korvattavuutta KELA-kortissa) ja se myös aiheutti itsellä jonkin verran unettomuutta. Muutenkin kannattaa välttää viimeisen saakka niitä neuroleptejä, koska ne ovat hirveitä lääkkeitä niiden haittojen vuoksi!
Itse vahvasti suosittelen että vaihdat sen masennuslääkkeen johonkin muuhun ja suosittelen tosiaan lopettamaan Olantsapiinin mahdollisimman pian! Kokeile esim. Brintellixiä tai Voxraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155