Lähettää viestiä ja sanoa, että rakastan sua ja tahdon tavata. Mitähän mahtaisit sanoa. Et ole kieltänyt viestittelyä, mutta ehkä tuo aihe on juuri kiellettyjen listalla.
Tekisi niin mieli
11
1100
Vastaukset
- varattumiesvain
Niin olen varattu edelleen ei muuta mitään. Nolottaa vaan meitä molempia. Kielto mikä kielto!
- naiseltamiehelle
Pitäisitkö kuitenkin viestistäni, vaikka ollaankin varattuja?
- Naiselleihanallee
naiseltamiehelle kirjoitti:
Sitä olen odottanut häneltä. Tuntuu,että olet antanut vihreäävaloa minulle.Salaperäinen olet tässä asiassa?,tai haluat olla vain ystävällinen minulle.
- mitään_kiellettyä_
naiseltamiehelle kirjoitti:
laita se viesti...ja äkkiä...
- Univalve
Mulle kanssa!!!
- vsjajnsksknsnsnan
Ei se haittaa yhtään mua :) enää et uskolla.. tiedän sen. Vai mikä ihme tyyppi oot ken tietää :D mut läpihän tuon näkee...
- eivälitätaieihalua
Olen tainnut uskaltaa aivan liian monta kertaa. Nyt miehen vuoro olis, mut tuskin mitään tulee tapahtumaan.
- Jos_noin
Sit onkin parempi vaan unohtaa. Muuten tulee tyrkyn miehenkipeän leima.
- enolekieltänytmitään
Jos olisi minulle, se riippuisi aivan henkilöstä mitä vastailisin.
kaikki voisi olla kylmää tai kuumaa tapauksesta riippuen. Jotain kannattaisi ainakin sanoa, vaikka se että tahdot tavata. Oikeaa vastausta kysymykseen et tiedä ennenkuin saat paluuviestin.
- Me..u
Jos saisin tuollaisen viestin eräältä mieheltä,olisin aivan sekaisin ja vastaisin että tänne sieltä ja heti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523416Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512401- 1151204
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9993Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48947- 46874
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 37726
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198674