kuin olla oieka äiti, viakka oikea äitihän se äitipuolikin vaikkei omista niitä miehen lapsia, muuten kuin puoliksi. Aina pitää varoo mitä sanoo kun komentaa tai vaatii siivoomaan. Muuten tulee huuto ja äitille soitetaan että toi äitipuoli haukkuu ja kiusaa ja pakottaa siivoomaan.
Surullista että miehen ex vaimo ei ole opettanut lapsiaan kunnioittamaan äitipuoilia ja tekemään heidän tahtonsa mukaisesti, jotka kuitenkin tietää kaikista parhaiten lapsen kasvatus vastuun.
Äitipuoli on kuitenkin se määrääjä ja auktoriteetti vaikka kuinka on oma äiti hannaamassa vasgtaanniin åperiksi ei pidä antaa. Lasten tulee oppia että aikuinen määrääja äitipuoli on äiti siinä missä se entinenkin äiti.
Äitipuolen aon paljon rankempaa
4
82
Vastaukset
- Miem
Hmmm. Ensinnäkin voisit opetella pyytämään eikä rakastaa käskyttämistä /vaatimista ! Ja toiseks jos asut miehesi kanssa niin on aivan sama mitä se ex länkyttää ei ole hänen koti eikä hallinnan alla ! Ja ei se äitinä olo eikä äitipuolena olo tarkoita käskyttämistä siinä asiassa olet täysin pimee esim. Mun ei ole isänä tarvinut käskyttää koskaan mitään vaan olen puhmalla saanut lapset tekemään kotiaskareet (ainoastaan ex:n olen joutunut käskyttämään pysymään poissa ).
- Jyhj
Ethän sä niitä lapsia omista! Et edes puolikasta! Ja jos sä noin aattelet niin lapset luulee että meinaat korvata heidän äidin.
Kai sinä nyt ymmärrät ettei ne lapset ton jälkeen sua hyvällä kato. Eivätkä lapset vielä osaa ajatella "kaikkien kanssa on tultava toimeen".
Olisiko pikkasen pitänyt miettiä tätä ennen kuin otat miehen jolla on lapsia.
Ja miksi sä laitat vian äidin kasvatustyylille? Kyllä kuule heidän isänsäkin on ollut siinä yhtä paljon mukana. Ja kannattaisi kyllä katsoa peiliinkin jos vikaa löytyisi sieltäkin.
Ja todellakin älä komenna vaan pyydä.
Älä ota sitä määräilijän paikkaa. - kossut
Älä ota enää.....
- Muutaomaanasuntoon
Mikä pakko oli "äitipuoleksi" hankkiutua?
Älä tee sellaisia ratkaisuja elämässäsi niin että käy liian rankaksi jos teet niin älä valita! Kukaan ei pakota kommuuniasumiseen niin tyhmästä päästä kärsii sitten ihan itse.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108