Mikä on kengännumerosi?

numeroita

Minkälainen jalkinekokosi on?

51

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ballerinisti

      38 se on

      • eikösolekin

        39,aika iso


      • Haluan tulla ihastelemaan kenkävarastoasi :)


      • siis tulen !


      • Niin oikeestaan Haluan sinun Tossunalle


      • pystyssäpysyy

        Mulla on 45, siro!


    • mikäsulla

      37 on

      • aikamoineneiksoo

        39, melkoinen tassu


    • jotainsellaistaT

      43-44

      • puikotheilumaan

        Voi, villasukalla vai ilman?


    • 39

      • sukkapuikkoja

        Mites villasukka, tykkäätkö?


      • Toimii aina. Korkkareihin en laita:)


    • 2koulunumeroa

      neljäneljä

      • villaasenollapitää

        Oletkos villasukkafani?


      • hyyui

        56 mutta mulkku on tosi iso


    • Virallinen

      35 1/2

      käytän kokoja 34, 35 ja 36 riippuen kengästä. Toisista tehdään leveitä kanootteja, jonka takia koko jopa 35 on iso ja joutuu siirtymään 34:seen. Lähinnä ongelma silloin on että kenkä on liian leveä eikä tue jalkaani, koska mulla on aika kapea jalka eli leveys suunnassakin pitäisi olla kaponen että se olisi mukava jalassa ja askeltaisin oikein.

      Mulla on välillä haasteellista kenkien osto ja joskus ostan liian isot (löysä 36) koska kyllästyn etsimään. Sitten on jalan virheasentoja ja erilaisia vääränlaisen jalan astumisen takia johtuvia jalan kiputiloja ja rakkoja jaloissa.

      • vinkkinä

        Erikoiskenkäliikkeestä löytyy sopivat, googleta liikkeitä, en ala mainostamaan. Ei tarvitse lasten kenkiä käyttää.


      • nautiskelija2

        saisimpa niin söpöt jalat Suuhuni nam nam


      • RipJalkani

        Kannibali!


    • kokomeinaan

      riippuu kengästä

      • eimiestäseksintakia

        mitä merkitystä sillä on, kun ei ole haluja, jos harvoin halut iskee niin ei siihen miestä tarvita, tätä monen tuntuu olevan vaikea ymmärtää


    • yksmiesJ

      Opelle 4 4 että silleen;)

    • 39 ja 40 kumpaakin kokoa käytän, olen mies ja..,..

    • Pienikulkia

      35-36

    • isomonolyhyellä

      38,5 :) eli avokkaissa ja kesäkengissä yleensä 38, mutta talvikengissä pitää olla 39, että on ilmankirtovaraa.. jalka oli siro 37 kokoinen ennen muksun saantia , mutta nyt on jäänyt tällaiseksi.

    • justmeeee

      37, joskus 36. Riippuu niin kengän mallista.

    • eräsnainenvaan

      39 tai 40.

      • sopisiko

        minkähänlaista olisi jos tassuttelisit kasvoillani hmm.. siis paljain varpain


      • eräsnainenvaan

        Kutittais ainakin minnuu. :)


      • sopisiko
        eräsnainenvaan kirjoitti:

        Kutittais ainakin minnuu. :)

        Mä kyllä oikeesti haluaisin että kokeiltaisiin jookos?? missä ja milloin sinulle sopisi??


      • eräsnainenvaan

        Tiedätkö mistä minut löytää?


      • sopisiko

        En tiedä vielä mistä sinut löydän ;) mutta haluaisin kyllä tietää muuten se kokeilu ei onnistu, ja haluan kyllä että voitaisiin toteuttaa sellainen ensitapaaminen :)
        voitasko kirjoitella ihan vaan kahdestaan, voitko laittaa osoitteesi tähän!


      • eräsnainenvaan

        Olet kyllä ihana, mutta en laita osoitetta tänne. :)


      • eräsnainenvaan

        Jäi hieman vaivaamaan että kuka edes olet "sopisiko"?


      • sopisiko
        eräsnainenvaan kirjoitti:

        Jäi hieman vaivaamaan että kuka edes olet "sopisiko"?

        et tiedäkkään miten paljon haluaisin tietää sinusta enemmänkin.. ja kun minulla ja sinulla on ihan samankokoinen jalkakin ;) ja tässä luettelossa vähän ylempänä onkin nimimerkkini joka on aito ja pääset kirjoittamaan, olisin tosi tosi ilahtunut, jatketaan tästä, jään odottamaan jännityksellä :)


      • Eimuutatunnistetta
        sopisiko kirjoitti:

        et tiedäkkään miten paljon haluaisin tietää sinusta enemmänkin.. ja kun minulla ja sinulla on ihan samankokoinen jalkakin ;) ja tässä luettelossa vähän ylempänä onkin nimimerkkini joka on aito ja pääset kirjoittamaan, olisin tosi tosi ilahtunut, jatketaan tästä, jään odottamaan jännityksellä :)

        Onko sulle ihan sama, kuka kirjoittaa vain kengän koko meinaa? Olisin hieman pettynyt kyllä jos olisit hän ;).


      • sopisiko kirjoitti:

        et tiedäkkään miten paljon haluaisin tietää sinusta enemmänkin.. ja kun minulla ja sinulla on ihan samankokoinen jalkakin ;) ja tässä luettelossa vähän ylempänä onkin nimimerkkini joka on aito ja pääset kirjoittamaan, olisin tosi tosi ilahtunut, jatketaan tästä, jään odottamaan jännityksellä :)

        Voit laittaa viestiä, jos haluat. :)


    • jalassa_mukavat
    • vyötärö100

      Kuka äidinkielen lehtori näitä numeroita kyselee? 39

    • ImeldaMarcos

      Taas näitä kenkäfetishien galluppeja.

      • oihuuuhoihuuh

    • huhhuh_

      Se on 43

    • riippuukengästä

      36-38. Useinmiten 37 tai 38

    • pienempikuinlapsilla

      Lapset menee jo ohi.

    • Sellainense

      Aika iso jalka on. Pysyy hyvin pystyssä.

    • PieniKalossinen

      Mun kalossit ovat aika pienet:)

    • pikkuinenpienempi

      32,5 yleensä ostan koko 33-34

    • psoii

      42.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe