hyvä mustikkasato. Lämpimän alkukesän johdosta pölyttäjiä on ollut liikkeellä ja raakileenalkuja on runsaasti.
Vastaukset 7
- Tyhjästäpahanyhjästä
Niin varmaan saadaankin. Kaikki mustikat menee noiden ulkomaalaisten poimijoiden ämpäreihin. Niitä tulee pieniinkin metsiin kymmenittäin ja ne vetävät tunnissa koko metsän tyhjäksi mustikoista. Näin oli viimevuonnakin.
- niinluulisin
Niinpä, musta se on tyhmää, että ne mustikat poimitaan raakoina. Ne kasvaisivat vielä suuremmiksikin, kun saivat vettä niskaan. Viikon päästä voivat olla jo kypsiä.
- aikaansaseuraava
Nyt ovat jo kuulemma kypsyneet.
- muustikka-aika
Heippa!
Olen kerännyt jo 17 ämpäriä mustikkaa, monelle sukulaiselle ja ystävälle ilmaiseksi antanut, sellaisille jotka eivät itse pysty noukkimaan.- mustikoitapoimin
Juu, ei niitä ilmaiseksi kannata antaa. Itse olen poiminut tähän mennessä 280 litraa ja saanut 40---50 euroa ämpäriltä. Niitä on tänä vuonna aivan hirveästi eivätkä ne poimimalla vähene .
- hyvänäinpäin
Tulee hyvä mieli itselle kun on saanut toista autettua, ja hyvä mieli mustikoiden saajallekkin.
- selvillesaanut
Juu, mustikoiden torihinnat ovat eilen laskeneet, kun tavaraa on reilusti tarjolla. On kuulemma jo 25 eurolla myyty 5 kiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.611907Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt261492- 991082
- 45830
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20599- 28591
- 31533
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56528Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,105470