Sohvaperunan lihotus ohjeet

s0hvaperuna

Miten saa parhaiten sohvaperunan lihomaan ja lihotus ohjeet tai mistä löytyy lihottajia?

Minkä ikäisenä kannattaa aloittaa lihottamisen?

15

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N17135kg

      Et tartte lihottajaa voit ite lihottaa ittees :) mä aloin lihottaa 10v, olin jo valmiiks lihava mut halusin viel lihavammaks. Syö vaa paljo sun lempiruokii ja herkkui nii lihot varmasti. Toivottavasti täst oli apua :)

      • s0hvaperuna

        Mitä tarkoitat että jo valmiiks lihava?

        Onko sohvaperunalle hyvä tulla jenkkakahvat ja makkara vatsa?

        Millaiset on ja minkä kokoiset on jenkkakahvat?
        Ja minkä kokoiset on makkara vatsa?

        Saako liikkua ihan normaalisti vai olla liikkumatta kun on lihotuksessa?


    • N17135kg

      Sitä et oli jo läskimakkaroit mahas ja muutenki läskii kaikkialla vartalossa. Olin jo 75 kg.
      Vaa tyttöjen pitää lihottaa. Jos oot tyttö nii pitää tulla noi ja vaa tytöille voi ees tulla makkaroit, jätkil ei. Emt mitä jenkkakahvat tarkottaa mut mahollisimma iso makkaramaha. Saa liikkuu normisti mut pitää muistaa syödä paljo vastapainoks.

      • s0hvaperuna

        Mikä oli sun pituus ja paino 10v?
        Mikä sun pituus ja paino ja ikä on nyt?
        Sä olisit varmaan hyvä lihottaja minulle?


      • N17135kg

        Olin 150 cm/102 kg 10v. Nyt 167 cm/135 kg ja oon 17v täytän 18 syksyllä. Jos oot jätkä nii en haluu lihottaa sua.


      • s0hvaperuna

        Oliko sinun kaverit lihavia myös ja kannustiko kaverit sinua lihomaan?

        Puuttuiko vanhemmat sinun painoosi ja lihavuuteen?

        Auttoiko vanhemmat sinua lihotuksessa?

        Kuinka nopeasti sinulle tuli kiloja lisää kuukaudessa kg?

        Missä asuit 10v kaupungissa tai maalla?

        Mikä sun mahan ympärysmitta oli 75kg? ja 102kg? ja nyt 135kg?

        Sanoko koulu terveydenhoitaja tai opettaja sinun painosta ja mahasta mitään?

        Pitäisitkö minua lemmikkinä kun lihotat minua pulleaksi?

        Mitä sä syöttäisit ja juottaisit minulle että painoa tulisi lisää?

        Montako kuukautta kestää lihotus?

        Paljonko pitää olla ylipainoa normaali painosta kg?


      • N17135kg

        Vaa kaks kaverii oli lihavii, muut laihoi ja ei kannustanu lihomaa. Vanhemmat autto ja kannusti lihomaa koska se on Jumalan tahto ja kauneinta. En tiiä kui monta kiloo tuli kuukaudes. Asuin kaupungissa ja vieläki asun. Ympärysmitta 75 kg oli 90 cm suunnillee ja 120 cm 102 kg ja 140 cm 135 kg. Terkkari sano joka vuos siit mut ignoorasin vaa sen.


      • s0hvaperuna

        Miten sä pyysit että auttoivat sinua lihotuksessa?

        Olisiko sinun vanhemmat auttanut sinun laihoja kavereita lihotuksessa jos kaverit olisivat halunneet syödä ja lihoo samalla?

        Onko sulla veljeä tai siskoa?

        Kutsuiko vanhemmat sinua joskus leikkillään jollakin nimellä?

        Minkä kokoinen joulu kinkku teillä kotona oli?

        Kuka mittasi sinun mahan ympäryyden sinä vai vanhemmat?

        Millasta ruokaa sä söit?

        Millasta ruoka juoma oli?

        Olitko sä vanhemmille sohvaperuna?

        Montako kertaa päivässä olit kotona syömässä?


      • yhdyssana.on.yhdyssana

        Onko sohva peruna yhdys sana? Entäpä joulu kinkku tai ruoka juoma??????

        Siis joulukinkku, ruokajuoma, sohvaperuna - ei pitäisi olla vaikeaa....
        Ja yhdyssana on yhdyssana.


      • N17135kg
        s0hvaperuna kirjoitti:

        Miten sä pyysit että auttoivat sinua lihotuksessa?

        Olisiko sinun vanhemmat auttanut sinun laihoja kavereita lihotuksessa jos kaverit olisivat halunneet syödä ja lihoo samalla?

        Onko sulla veljeä tai siskoa?

        Kutsuiko vanhemmat sinua joskus leikkillään jollakin nimellä?

        Minkä kokoinen joulu kinkku teillä kotona oli?

        Kuka mittasi sinun mahan ympäryyden sinä vai vanhemmat?

        Millasta ruokaa sä söit?

        Millasta ruoka juoma oli?

        Olitko sä vanhemmille sohvaperuna?

        Montako kertaa päivässä olit kotona syömässä?

        En pyytäny vaa ne päätti lihottaa. Ois auttanu. On pikkusisko 14v ja se painaa jo 127 kg. Isoveli 22v ja timmikroppane. Ei kutsunu. Joulukinkku on 3-5 kg ja asun edellee kotona. Vanhemmat mittaa ite on vaikee mittaa. Kaikenlaist ruokaa ja juoma maito/vesi/mehu. Ehk 3-5 kertaa. Ps. Opettele yhdyssanat ja muutenki kirjottaa, kuulostat iha vammaselta :D


      • Aika tehokasta touhua, mahtaa olla siistiä.


      • N17135kg

        On se joo mut ei yhtää raskast/vaikeet tai sillee. Syön vaa niit ruokii ja herkkui mist tykkään nii paljo ku tekee mieli, kyl siin lihoo helpost


      • Tuikkun
        N17135kg kirjoitti:

        En pyytäny vaa ne päätti lihottaa. Ois auttanu. On pikkusisko 14v ja se painaa jo 127 kg. Isoveli 22v ja timmikroppane. Ei kutsunu. Joulukinkku on 3-5 kg ja asun edellee kotona. Vanhemmat mittaa ite on vaikee mittaa. Kaikenlaist ruokaa ja juoma maito/vesi/mehu. Ehk 3-5 kertaa. Ps. Opettele yhdyssanat ja muutenki kirjottaa, kuulostat iha vammaselta :D

        No onhan vammaseks haukkuminen loukkaavaa.


    • Assih
    • ripax

      Lihottajan tulee todella välttää liikuntaa ja jokapäiväistä painontarkkailua. Tietenkin pitää myös syödä paljon rasvaisia ja makeita ruokia. Suolan käyttökin turvottaa ja kerää nestettä lisäten painoa. Ravintokuitujen käyttö vähentää lihomista, koska aineenvaihdunta nopeutuu. Olut ja kaikki alkoholikin on hyvin energiapitoista ja lihottavaa. Tupakointi taas vähentää ruokahalua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe