Meitin Veispuukki

Ruuneman

Kaikki tuntevat tuon nimen, Facebook, joka on suomeksi kasvokirja.

Meillä voisi olla oma Veispuukki, jossa keskusteltaisiin arjen asioista meillä ja muualla.

Meille on saatu aikaan kiky-sopimus, jolla Suomen työllisyyttä yritetään nostaa, paranevan kilpalukyvyn myötä.

Sopimus on oiva osoitus suomalaisten kyvystä sopia asioista.

Itse saimme eduskuntavaalien kautta nykyhallituksen ja sen hallitusohjelman. Monien yritysten ja uhkailujenkin kautta on nyt päästy kiky (kilpailukyky) -sopimukseen, jossa SAK:n puheenjohtaja, Lauri Lyly, on tehnyt osaltaan suurtyön. Hallituksellekin kuuluu kiitos järjen käytöstä.

4

219

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinäkö-kaiken-määräät

Meillä useimmilla onkin, ainakin minulla, oman eläkeläisjärjestön sivuille, mutta myös ystävien kesken.

Haluatko, että olisi myös sivusto Facebook; ruuneperi, ruunemanni ja kaikki sinun lisä nikkisi, kuten tämä kuuluisa "moninikki", joka haluaa vain viestinsä omaan s-posti osoitteensa??

Sitten muutitkin aloitustasi valtakunnan politiikkaan, jossa tunnut olevan kaikki tietävä?

"Hallituksellekin kuuluu kiitos järjen käytöstä".

• kyl-lästy-nyt

Kenen meitin ? Miksi kaikkien aina pitäisi tulla sinun kelkkaasi, kyllä näistä asioista on jo aloituksia paljonkin ?
      Sinulle kelpaa vain muutama kirjoittaja, pyydä heitä henkilökohtaisesti sinne naamakirjaasi. Ei kahvipirttikään kelpaa sinulle, vaikka siellä parhaat kirjoittajat ja mukavimmat jutut.

• Voi sentään! Olen vaan itse vähän kyllästynyt feisbuukiin ja ajattelin meidän, eli meitin, voivan keskenämme asioista keskustella.

Aika nerkillistä on tuo hirmuinen viha jokaiseen kirjoitukseeni.

Rauhoittukaa kaikki! Minun aikani päättyy täällä pian ja samoin käy teidänkin.

Oletteko nyt suorittaneet osanne, ihan jokainen, vai odotatteko vielä lisää haukuttavaa. Harkitsen!

• vain-sinulle-ruune

nerkillistä?

Ruunemanni hankki älypuhelimen, jota ei osaa käyttää.

Ketä olisi nämä "meitit" kanssasi keskustelemaan?

Rohkeasti vain kuten vihollisesi, julkaise s_postisi ja sinne "meitit" voi kirjoitella, kuka haluaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 133
      1632
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1036
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      707
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      237
      565
    5. 31
      520
    6. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      509
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      474
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      186
      472
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      436
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      423
    Aihe