A-Katsastus listasi kestävimmät automerkit

Saksalaiset.kestävät

20

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aasialaisetHyytyy

Eipä ole mikään uutinen, kaikkihan tuon tietää.

• useimmat.tietävät

No useimmat kyllä mutta eivät aivan kaikki.

• odotettu.tulos

Minua ei ainakaan yllättänyt.

• nitshsevoo

Niin, joku nyt luulee tietävänsä millä merkeillä ajetaan pisimmälle.
      Sitä vaan ei tiedä millä ajetaan pisimmän aikaa, vaikkapa vuosissa mitaten.
      Sitä varsinkaan ei tiedä, että saman hintaluokan autoja pitäisi verrata KESKENÄÄN.

• PaaliinVaan

On sellainenkin tutkimus tehty mutta Norjassa. Toyotat paalattiin melko nuoressa iässä.

• valitsijamies

Noista lujista merkeistä on helppo valita itselleem sopiva.

• SiinähänHaaveilette

Sehän ei ole pelkkä valinta kysymys, vaan sen omistukseensa saaminen vaatii myös massia, jota valtaosalla suomalaisista ei tunnu olevan. Onneksi en itse lukeudu tuohon haaveilijoiden suureen joukkoon, joka vaan lisääntyy, kun uusi ja hieno yhteiskuntasopimus astuu voimaan........

• sakut.ja.volvo.kestävät
        SiinähänHaaveilette kirjoitti:

Sehän ei ole pelkkä valinta kysymys, vaan sen omistukseensa saaminen vaatii myös massia, jota valtaosalla suomalaisista ei tunnu olevan. Onneksi en itse lukeudu tuohon haaveilijoiden suureen joukkoon, joka vaan lisääntyy, kun uusi ja hieno yhteiskuntasopimus astuu voimaan........

Siksikin kannattaa valita itselleen kestävä merkki eikä mitään harakirituotetta joka ei kestä kilometrejä.

• SopivatSinunlaisille

Montako saksalaista autoa esim. aloittaja on ajanut uudesta asti sinne noin miljoonaan kilometriin asti? Aivan, ei yhtäkään, joten mikä oli pointtisi? Oletko edes kykenevä ostamaan uutta autoa? Joten ajele sinä vaan niillä muiden vanhoilla lintoilla, joihin itse en koskisi pitkällä tikullakaan...Yök!!!

• VelttoKoriOhutPelti

Toyotaan en koskisi pitkälläkään tikulla. Sehän ohutpeltisenä menisi rikki.

• SopivatSinunlaisille

En minäkään koske Toyotaan, joten ole huoleti sen suhteen........

• TyytyväinenLukija

On kyllä hyvä, että tällaisia tilastoja julkaistaan niin jokainen voi nopeasti nähdä mitkä autot ovat kestäviä.

• yhteinenVaiDolorosa

Kyllä Toyota kestää kunhan ei aja paljoa ja huollattaa ja korjauttaa yhtenään. Tosin paska sillä on ajaa, mutta kun naapurillakin on niin minulla myös ja pääsemme kehuskelemaan keskenämme kuinka hyvä se on.

• en.vaihda

Tojo on vaan paras, aina olen vain Tojoilla ajanut ja luottomyyjäkin kertoilee kamalia tarinoita muiden merkkien mitä kummallisimmista ja kalliista vioista.

• MyyjäänLuottava
        en.vaihda kirjoitti:

Tojo on vaan paras, aina olen vain Tojoilla ajanut ja luottomyyjäkin kertoilee kamalia tarinoita muiden merkkien mitä kummallisimmista ja kalliista vioista.

Luottomyyjä puhuu aina paltur... eikun totta.

• SanooPoks

Mutta jos ajaa niin eipä enää kestäkään.

• KestävätMerkit

Siinähän lujimmat automerkit ovat lueteltu.

• Ei.kestä.millään

Matalaksihan tuo mielen vetää.

• heikko.kestoltaan

Kai nyt jo fanaattisinkin Tojopappa ymmärtää, että Toyota ei kestä kilometrejä.

• on.se.uskottava

Toyota kestää sen 300.000 km, sitten tulee suuri paalausvaihe. Puolenmiljoonan Volkkareita liikkuu Suomen teillä melkein neljätuhatta, Toyotia vain reilut kaksituhatta. Aika selkeää sanomaa siitä kumpi kestää paremmin. Ei auta mitkään itkut tai selitykset, jokainen noista autoista on kirjoissa, kansissa ja Suomen teillä ajossa. Oikeasti, eikä missään nettitutkimuksessa tai huutoäänestyksessä.

http://www.hs.fi/autot/a1454212996651?jako=d05a1a117c294363402df5069ff5f0f7&ref=tf_iHSisboksi-artikkeli&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=articlepage

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2228
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1853
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1470
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1444
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1153
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1134
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1086
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1054
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      76
      909
    Aihe