Minnekkähän päin poliittisesti nämä Kuoreveden sähkön ihmiset ovat kallellaan?
Tero Pekka Samuli Karhumäki, toimitusjohtaja
Pekka Niilo Olavi Karhumäki, hallituksen puheenjohtaja
Arto Jussi Karhumäki, hallituksen jäsen
Kari Niilo Juhani Karhumäki, hallituksen jäsen
Sami Heikki Olavi Karhumäki, hallituksen jäsen
Tero Pekka Samuli Karhumäki, hallituksen jäsen
Timo Arttu Karhumäki, hallituksen jäsen
https://www.finder.fi/Energian myyntiä ja jakelua/Kuoreveden Sähkö Oy/Halli/yhteystiedot/103658?what=Kuoreveden Sähkö Oy
Kuoreveden Sähkö Oy
6
2593
Vastaukset
- Anonyymi
mitä väliä sillä asialla on sähkön myynnin kanssa..
- Anonyymi
No minnekköhän nuo olisivat kallellaan, kun sähköenergian hinnat voi kilpailuttaa, mutta siirtohinnat ovat pilvissä. Kun paikalliseen verkkoon on monopoli = omistaa verkon, niin kirjanpidolla voi selittää kilpailuviranomaisille kaikenlaista. Siirtohinta on edelleen Suomen kallein! Nyt tammikuussa 2021 sähkö maksaa kilpalusta johtuen 6.6 senttiä/kWh, (verottomana) mutta siirto 20 senttiä(verottomana) Olisivatkohan nuo kallellaan oikealle, kun rahapussi on oikeassa perstaskussa. Noiden Karhumäkien hyvä tulotaso johtuu valtavasta riskinotosta, (heh heh) poikkeuksellisen humaanista, kristillisestä ja sosiaalisesta siirron hinnoittelusta.
- Anonyymi
Onko nämä sukua Karhumäen lentäjäveljeksille? Mullakin on kotitlan ilmakuva, mutta ei halpa ollut, isä kertoi. Tulivat ovelle myymään ottamiaan kuvia.
- Anonyymi
Niilon ja Valton jälkeläisiä kolmas polvi johdossa , toinenkin hallituksissa. Eli kehityksen suunta on sinetöity ja perusmaksut nousee.
- Anonyymi
äkkiäkös sä verkon sinne rakennat ja liityt elenian verkkoon
- Anonyymi
Tuo on suurin este paikalliselle kehittymiselle. Nuoleslelee paikallisia muka halvalla ilmalämpöpumpulla paikallisen kyläyhdistyksen sivulla. Senkin saa halvemmalla muualta ilman jäsenyyttä tai tinkimistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512