Listailkaapas mukavia rantakahviloita joihin pääsee autoillessa katselemaan veneitä ja veneillessä katselemaan vaikka autoja =)
Hernesaaren ranta on jo hieman herättänytkin keskustelua ja Kahvila Kampelassa Vuosaaressa olen myös käynyt ja se on taidettu vertailuissa todeta varsin viihtyisäksi.
Ja vaikka pääkaupunkiseutu kiinnostaakin itseäni eniten, niin miksei mukavat paikat myös muualla suomessa olisi hyvä mainita.
Viihtyisät veneilykahvilat pääkaupunkiseudulla?
9
387
Vastaukset
- TelakkaLarussa
Ravintola Telakka Lauttasaaressa, Vattuniemenranta. Poikkeuksellisen kauniita isoja veneitä ja laivoja Sindbadilla, ei pelkkää Bavariaa.
- fendari
oiva paikka ohiajavien veneiden seuraamiseen on pyysaari
- esboochså
Oiva miljöö on Haukilahden EMK:n rannassa olevassa valkoisessa puukahvilassa.
- lännestä-itään
Jos venytetään vähän pk-seudun rajoja, niin mieleen tulee ainakin Raasepori, Sommaröstrand, Barösund, Inkoo, Porkkala Marin, Porvoo, sekä Pellingissä Tirmo ja Benitas Cafe. Osa on sivussa pääteistä, mutta kaikkiin pääsee autolla ihan laiturin ääreen ja jonkinlaista kahvilaakin löytyy jokaisesta.
- lännestä-itään
Porkkalassa on myös Lähteelä, joka on Helsingin kaupungin ulkoilualue ja vierasvenesatama. Sinne käännytään pari kilometriä ennen Porkkala Marinia. Auton joutuu jättämään parikkipaikalle reilun kilometrin päähän, mutta satamaan kävellessä voi koukata lintutornin kautta.
- Vierasvene
Tosi hyviä ehdotuksia kaikki ja toivottavasti tulee vielä lisää.
Eikä tuo tosiaankaan haittaa vaikkei ihan helsinkiin osuisikaan, toisinaan on ihan mukava ajella maaseuduillakin. Pitää kerätä paikat kartalle ja alkaa käymään läpi aina kun kerkeää. - teetäKanssa
Katajanokan vierasvenesataman kahvila
Sipoon Karhusaari, kaupan kahvila
Merisataman kaikki kahvilat, niin mantereen kuin saarten puolella
Suomenlinnan vierasvenesataman kahvila/ravintola - no sinne ei ihan autolla pääse.- kö-pi
lautalla pääsee
- isotviinerit
Suinoon salmen kahvilat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511175Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461052Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38777