Aiemmat keskusteluni

pahoittelen

Pyydän anteeksi aiempia huoritteluja ja muita haukkuja mitä olen kirjoitellut.

17

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilen-

      Just joo...mitkä omantunnon tuskat nyt on tullut?
      Onkin jo alannut kyllästyttämään nämä läski-, homo-, huora -jutut näillä palstoilla.

      • niinjuuri

        Joo kyllästyttää.


      • pakkohyväksyä

        Ja hyväksyn sen mitä oon ja mitä musta ajatellaan elikkä hyväksyn sen ettei musta pidetä.


      • säälipisteitäkö
        pakkohyväksyä kirjoitti:

        Ja hyväksyn sen mitä oon ja mitä musta ajatellaan elikkä hyväksyn sen ettei musta pidetä.

        Eli sinun mielestä on oikein toisia kohtaan se, että haukut ja herjaat heitä huoriksi, läskiksi ja homoksi? Pitäisitkö itse siitä jos sinua herjattaisiin julkisesti näillä nimikkeillä?
        Vaikka täällä anonyyminä kirjoitetaankin, pitäisi kirjoittajan myös ajatella toisen ihmisen tunteita ja ottaa vastuu kirjoituksistaan.


      • ikäväasia

        No ei munkaan tunteista välitetä.


      • neuvon_vaan
        ikäväasia kirjoitti:

        No ei munkaan tunteista välitetä.

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ilmeisesti tässäkin pätee vanha viisaus.

        Mitä järkeä on terrorisoida asiallisia keskusteluita haukkumalla ja herjaamalla toisia huoraksi, homoksi tai läskiksi? Jos itsellä ei ole kyseiseen asiaan asiallista kommentoitavaa, niin kannattaa olla hiljaa.
        Toisia haukkumalla ja mollaamalla elämässä et voita mitään. Teet vain oman olosi säälittäväksi.

        Kannattaa hakeutua ammattiauttajalle, jos elämässä kaikki näyttää mustalta ja on "seinä" pystyssä.


      • KUY71

        Noi huorittelut on mun kirjotuksia mutta noi läski ja homo jutut on eri henkilön.


      • neuvon_vaan

        Sorry jos syytin kaikesta.
        Miltä sinusta naisena tuntuisi, jos sinua nimitettäisiin huoraksi, KUY71? Vaikka et olisikaan mikään "jakorasia".
        Naisella, tytöllä, nuorella naisella, mummolla on varmasti muitakin nimityksiä kuin huora. Oletko ajatellut, että tämä henkilö voi olla jonkun tyttöystävä, vaimo tai jopa lasten äiti. Hivenen kunnioitusta naisia kohtaan.


      • minkätakia

        No minkä takia musta tuntuu ettei musta välitä kukaan?


    • de26

      Te kaikki varmaan haluaisitte että kuolen pois ja niin voi kohta käydäkkin.

    • varmaasiasta

      Kyllä mä saan tykkäyksiä Facebookissa kuviini nuorilta naisilta ku pidän taukoa niitten lisäämisestä.

    • EiAutaEnää

      Tein jo rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.

      • minävaadin

        Ja sähän perut sen ilmotuksen.


    • NoniinJaNyt

      Nyt lähti toinen rikosilmoitus tapon uhkauksen viitteistä.

      • ookiltti

        Pyytäisin lopettamaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      223
      1797
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      954
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      951
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      617
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      20
      611
    Aihe