Pyydän anteeksi aiempia huoritteluja ja muita haukkuja mitä olen kirjoitellut.
Aiemmat keskusteluni
17
472
Vastaukset
- epäilen-
Just joo...mitkä omantunnon tuskat nyt on tullut?
Onkin jo alannut kyllästyttämään nämä läski-, homo-, huora -jutut näillä palstoilla.- niinjuuri
Joo kyllästyttää.
- pakkohyväksyä
Ja hyväksyn sen mitä oon ja mitä musta ajatellaan elikkä hyväksyn sen ettei musta pidetä.
- säälipisteitäkö
pakkohyväksyä kirjoitti:
Ja hyväksyn sen mitä oon ja mitä musta ajatellaan elikkä hyväksyn sen ettei musta pidetä.
Eli sinun mielestä on oikein toisia kohtaan se, että haukut ja herjaat heitä huoriksi, läskiksi ja homoksi? Pitäisitkö itse siitä jos sinua herjattaisiin julkisesti näillä nimikkeillä?
Vaikka täällä anonyyminä kirjoitetaankin, pitäisi kirjoittajan myös ajatella toisen ihmisen tunteita ja ottaa vastuu kirjoituksistaan. - ikäväasia
No ei munkaan tunteista välitetä.
- neuvon_vaan
ikäväasia kirjoitti:
No ei munkaan tunteista välitetä.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ilmeisesti tässäkin pätee vanha viisaus.
Mitä järkeä on terrorisoida asiallisia keskusteluita haukkumalla ja herjaamalla toisia huoraksi, homoksi tai läskiksi? Jos itsellä ei ole kyseiseen asiaan asiallista kommentoitavaa, niin kannattaa olla hiljaa.
Toisia haukkumalla ja mollaamalla elämässä et voita mitään. Teet vain oman olosi säälittäväksi.
Kannattaa hakeutua ammattiauttajalle, jos elämässä kaikki näyttää mustalta ja on "seinä" pystyssä. - KUY71
Noi huorittelut on mun kirjotuksia mutta noi läski ja homo jutut on eri henkilön.
- neuvon_vaan
Sorry jos syytin kaikesta.
Miltä sinusta naisena tuntuisi, jos sinua nimitettäisiin huoraksi, KUY71? Vaikka et olisikaan mikään "jakorasia".
Naisella, tytöllä, nuorella naisella, mummolla on varmasti muitakin nimityksiä kuin huora. Oletko ajatellut, että tämä henkilö voi olla jonkun tyttöystävä, vaimo tai jopa lasten äiti. Hivenen kunnioitusta naisia kohtaan. - minkätakia
No minkä takia musta tuntuu ettei musta välitä kukaan?
- de26
Te kaikki varmaan haluaisitte että kuolen pois ja niin voi kohta käydäkkin.
- varmaasiasta
Kyllä mä saan tykkäyksiä Facebookissa kuviini nuorilta naisilta ku pidän taukoa niitten lisäämisestä.
- EiAutaEnää
Tein jo rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
- minävaadin
Ja sähän perut sen ilmotuksen.
- NoniinJaNyt
Nyt lähti toinen rikosilmoitus tapon uhkauksen viitteistä.
- ookiltti
Pyytäisin lopettamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964799
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1684343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854179Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282087Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261870- 881749
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91737