Pyydän anteeksi aiempia huoritteluja ja muita haukkuja mitä olen kirjoitellut.
Aiemmat keskusteluni
17
487
Vastaukset
- epäilen-
Just joo...mitkä omantunnon tuskat nyt on tullut?
Onkin jo alannut kyllästyttämään nämä läski-, homo-, huora -jutut näillä palstoilla.- niinjuuri
Joo kyllästyttää.
- pakkohyväksyä
Ja hyväksyn sen mitä oon ja mitä musta ajatellaan elikkä hyväksyn sen ettei musta pidetä.
- säälipisteitäkö
pakkohyväksyä kirjoitti:
Ja hyväksyn sen mitä oon ja mitä musta ajatellaan elikkä hyväksyn sen ettei musta pidetä.
Eli sinun mielestä on oikein toisia kohtaan se, että haukut ja herjaat heitä huoriksi, läskiksi ja homoksi? Pitäisitkö itse siitä jos sinua herjattaisiin julkisesti näillä nimikkeillä?
Vaikka täällä anonyyminä kirjoitetaankin, pitäisi kirjoittajan myös ajatella toisen ihmisen tunteita ja ottaa vastuu kirjoituksistaan. - ikäväasia
No ei munkaan tunteista välitetä.
- neuvon_vaan
ikäväasia kirjoitti:
No ei munkaan tunteista välitetä.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ilmeisesti tässäkin pätee vanha viisaus.
Mitä järkeä on terrorisoida asiallisia keskusteluita haukkumalla ja herjaamalla toisia huoraksi, homoksi tai läskiksi? Jos itsellä ei ole kyseiseen asiaan asiallista kommentoitavaa, niin kannattaa olla hiljaa.
Toisia haukkumalla ja mollaamalla elämässä et voita mitään. Teet vain oman olosi säälittäväksi.
Kannattaa hakeutua ammattiauttajalle, jos elämässä kaikki näyttää mustalta ja on "seinä" pystyssä. - KUY71
Noi huorittelut on mun kirjotuksia mutta noi läski ja homo jutut on eri henkilön.
- neuvon_vaan
Sorry jos syytin kaikesta.
Miltä sinusta naisena tuntuisi, jos sinua nimitettäisiin huoraksi, KUY71? Vaikka et olisikaan mikään "jakorasia".
Naisella, tytöllä, nuorella naisella, mummolla on varmasti muitakin nimityksiä kuin huora. Oletko ajatellut, että tämä henkilö voi olla jonkun tyttöystävä, vaimo tai jopa lasten äiti. Hivenen kunnioitusta naisia kohtaan. - minkätakia
No minkä takia musta tuntuu ettei musta välitä kukaan?
- de26
Te kaikki varmaan haluaisitte että kuolen pois ja niin voi kohta käydäkkin.
- varmaasiasta
Kyllä mä saan tykkäyksiä Facebookissa kuviini nuorilta naisilta ku pidän taukoa niitten lisäämisestä.
- EiAutaEnää
Tein jo rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
- minävaadin
Ja sähän perut sen ilmotuksen.
- NoniinJaNyt
Nyt lähti toinen rikosilmoitus tapon uhkauksen viitteistä.
- ookiltti
Pyytäisin lopettamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai898213Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424708Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414371Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit442566Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.971447- 401286
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401227Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641132Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661070