Pyydän anteeksi aiempia huoritteluja ja muita haukkuja mitä olen kirjoitellut.
Aiemmat keskusteluni
17
505
Vastaukset
- epäilen-
Just joo...mitkä omantunnon tuskat nyt on tullut?
Onkin jo alannut kyllästyttämään nämä läski-, homo-, huora -jutut näillä palstoilla.- niinjuuri
Joo kyllästyttää.
- pakkohyväksyä
Ja hyväksyn sen mitä oon ja mitä musta ajatellaan elikkä hyväksyn sen ettei musta pidetä.
- säälipisteitäkö
pakkohyväksyä kirjoitti:
Ja hyväksyn sen mitä oon ja mitä musta ajatellaan elikkä hyväksyn sen ettei musta pidetä.
Eli sinun mielestä on oikein toisia kohtaan se, että haukut ja herjaat heitä huoriksi, läskiksi ja homoksi? Pitäisitkö itse siitä jos sinua herjattaisiin julkisesti näillä nimikkeillä?
Vaikka täällä anonyyminä kirjoitetaankin, pitäisi kirjoittajan myös ajatella toisen ihmisen tunteita ja ottaa vastuu kirjoituksistaan. - ikäväasia
No ei munkaan tunteista välitetä.
- neuvon_vaan
ikäväasia kirjoitti:
No ei munkaan tunteista välitetä.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ilmeisesti tässäkin pätee vanha viisaus.
Mitä järkeä on terrorisoida asiallisia keskusteluita haukkumalla ja herjaamalla toisia huoraksi, homoksi tai läskiksi? Jos itsellä ei ole kyseiseen asiaan asiallista kommentoitavaa, niin kannattaa olla hiljaa.
Toisia haukkumalla ja mollaamalla elämässä et voita mitään. Teet vain oman olosi säälittäväksi.
Kannattaa hakeutua ammattiauttajalle, jos elämässä kaikki näyttää mustalta ja on "seinä" pystyssä. - KUY71
Noi huorittelut on mun kirjotuksia mutta noi läski ja homo jutut on eri henkilön.
- neuvon_vaan
Sorry jos syytin kaikesta.
Miltä sinusta naisena tuntuisi, jos sinua nimitettäisiin huoraksi, KUY71? Vaikka et olisikaan mikään "jakorasia".
Naisella, tytöllä, nuorella naisella, mummolla on varmasti muitakin nimityksiä kuin huora. Oletko ajatellut, että tämä henkilö voi olla jonkun tyttöystävä, vaimo tai jopa lasten äiti. Hivenen kunnioitusta naisia kohtaan. - minkätakia
No minkä takia musta tuntuu ettei musta välitä kukaan?
- de26
Te kaikki varmaan haluaisitte että kuolen pois ja niin voi kohta käydäkkin.
- varmaasiasta
Kyllä mä saan tykkäyksiä Facebookissa kuviini nuorilta naisilta ku pidän taukoa niitten lisäämisestä.
- EiAutaEnää
Tein jo rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
- minävaadin
Ja sähän perut sen ilmotuksen.
- NoniinJaNyt
Nyt lähti toinen rikosilmoitus tapon uhkauksen viitteistä.
- ookiltti
Pyytäisin lopettamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416