Aiemmat keskusteluni

pahoittelen

Pyydän anteeksi aiempia huoritteluja ja muita haukkuja mitä olen kirjoitellut.

17

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilen-

      Just joo...mitkä omantunnon tuskat nyt on tullut?
      Onkin jo alannut kyllästyttämään nämä läski-, homo-, huora -jutut näillä palstoilla.

      • niinjuuri

        Joo kyllästyttää.


      • pakkohyväksyä

        Ja hyväksyn sen mitä oon ja mitä musta ajatellaan elikkä hyväksyn sen ettei musta pidetä.


      • säälipisteitäkö
        pakkohyväksyä kirjoitti:

        Ja hyväksyn sen mitä oon ja mitä musta ajatellaan elikkä hyväksyn sen ettei musta pidetä.

        Eli sinun mielestä on oikein toisia kohtaan se, että haukut ja herjaat heitä huoriksi, läskiksi ja homoksi? Pitäisitkö itse siitä jos sinua herjattaisiin julkisesti näillä nimikkeillä?
        Vaikka täällä anonyyminä kirjoitetaankin, pitäisi kirjoittajan myös ajatella toisen ihmisen tunteita ja ottaa vastuu kirjoituksistaan.


      • ikäväasia

        No ei munkaan tunteista välitetä.


      • neuvon_vaan
        ikäväasia kirjoitti:

        No ei munkaan tunteista välitetä.

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ilmeisesti tässäkin pätee vanha viisaus.

        Mitä järkeä on terrorisoida asiallisia keskusteluita haukkumalla ja herjaamalla toisia huoraksi, homoksi tai läskiksi? Jos itsellä ei ole kyseiseen asiaan asiallista kommentoitavaa, niin kannattaa olla hiljaa.
        Toisia haukkumalla ja mollaamalla elämässä et voita mitään. Teet vain oman olosi säälittäväksi.

        Kannattaa hakeutua ammattiauttajalle, jos elämässä kaikki näyttää mustalta ja on "seinä" pystyssä.


      • KUY71

        Noi huorittelut on mun kirjotuksia mutta noi läski ja homo jutut on eri henkilön.


      • neuvon_vaan

        Sorry jos syytin kaikesta.
        Miltä sinusta naisena tuntuisi, jos sinua nimitettäisiin huoraksi, KUY71? Vaikka et olisikaan mikään "jakorasia".
        Naisella, tytöllä, nuorella naisella, mummolla on varmasti muitakin nimityksiä kuin huora. Oletko ajatellut, että tämä henkilö voi olla jonkun tyttöystävä, vaimo tai jopa lasten äiti. Hivenen kunnioitusta naisia kohtaan.


      • minkätakia

        No minkä takia musta tuntuu ettei musta välitä kukaan?


    • de26

      Te kaikki varmaan haluaisitte että kuolen pois ja niin voi kohta käydäkkin.

    • varmaasiasta

      Kyllä mä saan tykkäyksiä Facebookissa kuviini nuorilta naisilta ku pidän taukoa niitten lisäämisestä.

    • EiAutaEnää

      Tein jo rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.

      • minävaadin

        Ja sähän perut sen ilmotuksen.


    • NoniinJaNyt

      Nyt lähti toinen rikosilmoitus tapon uhkauksen viitteistä.

      • ookiltti

        Pyytäisin lopettamaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe