Finnair ja sähköpostit

Parantamisenvaraaon

Ärsyttää suunnattomasti se, että kun Finnair hehkuttaa sähköposteillaan tulevaa lentoa, niin siinä vaiheessa kun menet katsomaan "koko matkakuvaus" -osioita, niin matkalaukkuja ei näy missään vaikka on aika päivää sitten maksettu. Miten voi olla noin vaikeaa saada selvempiä nettisysteemejä? 2 vuotta sitten käytin Finskiä viimeksi ja sama juttu jo silloin. Muilla yhtiöillä huomattavasti helpompaa! Kauanko päivitykset kestävät jos ostaa laukut ruumaan kuukautta aikaisemmin ja tänään tulee meiliä eikä laukkuja näy kokokuvauksessa???? Kun lähtee pidemmälle reissulle, olisi kuva jos ei tarvitsis olla sydän sykkyrässä, että mitä hittoa! Nyt en kyllä enää verkkopankkiin mene tsekkaamaan mitään, saavat tsekata itse kentällä. Helvetti!

7

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putkipoikki

      Lopeta se ryyppääminen nin asiat sujuu paremmin ja huomaat sinä se olitkin vuosia se ongelmienaiheuttaja ja kusipää.

    • Saldonakaksi.laukkua

      Nettipankissa hoidetaan raha- ja arvopaperiasioita, ei matkalaukkuvarauksia

    • rahapuuttuutililtä

      Oisko nettipankissasi kate miinuksella ja tili pantu jäihin?

    • Parantamisenvaraaon

      No enpäs ole viinaan menevää sorttia. Jos maksan niin haluan myös saada jotain.

      Verkkopankin kautta minä ainakin maksan yleensä kaiken, myös ne matkalaukut tässä tapauksessa. Muillahan niistä ei tarvitse erikseen maksaa. Olisi aika kohtuullista noinkin isolla firmalla saada tiedot ajan tasalle lyhyemmässä ajassa kuin nyt.

      Onko vielä niitä jotka eivät tiedä saldojaan ja ostavat vaikkei olisi katetta? Minä en kuulu niihin.

      Kun vertaillaan eri yhtiöitä, niin ei ole Finniarin systeemit tehty kaikkein helpoimmiksi kuluttajalle.

      • matkatavaroista

        Et sitten älynnyt ottaa ytehyttä lentoyhtiöön vaan kuvittelet, että suoli24:ssä asiat selviävät?


      • Parantamisenvaraaon

        no tottakai otin. Mikä nyt ottaa päähän? Minä yksi tuhansista täällä valitan. Pitä vaan joku ottaa kynsiin?


    • Finskifinski

      Jos ostat lisämatkatavaroita Finnairin lennoille lipunoston jälkeen, sinulle ilmoitetaan ihan reilusti uudessa varausvahvistuksessa (sähköpostitse tms.), että maksettu lisämatkatavara näkyy oston jälkeen Finnairin järjestelmässä, muttei välttämättä muutoin varaustietojen yhteydessä.

      Ihan hyvin on systeemi toiminut mielestäni. Olen ostanut netistä light-luokan lentoja. Tarpeen mukaan olen ostanut sen jälkeen lisämatkatavaroita lennoille (maksu kanta-asiakaspisteillä tai rahana).

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe